تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۷۴۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شهر چمران:
شهر چمران با نخستین بارندگی زیر آب می‌رود
شهردار شهر چمران ماهشهر گفت: وضعیت این شهر برای فصل بارندگی بحرانی است و با نخستین بارندگی به زیر آب خواهد رفت.

ابراهیم بریحی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: شهر چمران از دیرباز با مشکل آب‌گرفتگی در فصل بارندگی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: هر چند از مدت‌ها پیش جلساتی برگزار شده و اقداماتی نیز صورت گرفته اما این اقدامات کافی نیست و در صورت بارش شدید باران، شهر چمران دچار آب‌گرفتگی خواهد شد.

شهردار شهر چمران ماهشهر ادامه داد: آب‌های سطحی این شهر به سمت نیزارهای خارج شهر هدایت می‌شود که در حال حاضر ظرفیت این نیزارها به حد اشباع رسیده و در صورت بارندگی شدید دچار مشکل خواهیم شد.

بریحی‌نژاد یادآور شد: وضعیت پمپاژ آب‌های سطحی و فاضلاب شهر چمران نیز نامناسب است و پمپ‌های سیل‌شکن وارد مدار نشده‌اند که باید هرچه سریع‌تر وارد مدار شده تا در صورت بارندگی بخشی از مشکل آب‌گرفتگی حل شود.

وی تصریح کرد: نزدیکی شهر چمران به روستاها نیز مزید بر علت شده و نخستین جبهه‌ای که باید در هنگام بارندگی‌ها وارد عمل شود شهرداری چمران است.

*حل مشکل مالکیت اراضی

شهردار شهر چمران ماهشهر در بخش دیگری از سخنان خود از حل مشکل مالکیت اراضی این شهر خبر داد و گفت: این شهرداری پیش از این به دلیل مشکل مالکیت اراضی این شهر که متعلق به صنایع پتروشیمی هستند قادر به اجرای هیچ پروژه‌ای نبود.

بریحی‌نژاد اضافه کرد: این مشکل با پیگیری‌های فراوان و تلاش مجدانه فرماندار شهرستان و همچنین نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی برطرف شد که این مسئله جای خوشحالی و تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی در پایان تأکید کرد: اکنون که این مشکل برطرف شد شهرداری چمران با دستانی بازتر آماده خدمت‌گزاری به شهروندان فهیم این شهر است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهر چمران
:
:
:
آخرین اخبار