تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۲۵۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه قاچاقچی شیشه و هروئین دستگیر شدند
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر با بیش ازدو کیلو و 256 گرم هروئین و شیشه شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ علی شوهانی گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی ، موفق به شناسایی یک باند عمده تهیه و توزیع مواد روانگردان و مخدر شدند .

وی در ادامه بیان داشت: ماموران با زیر نظر قرار دادن فعالیت این باند ، از انتقال مواد مخدر از تهران به اهواز و تحویل آن به سرکرده باند مطلع شدند و با مستقر شدن در پلیس راه 'اهواز- اندیمشک' یک دستگاه اتوبوس را که حامل مواد افیونی بود شناسایی کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرکرده باند با یک دستگاه پژو برای تحویل گرفتن مواد افیونی به ایستگاه پلیس راه آمده بود که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک اقدام غافلگیرانه ضمن متوقف کردن خودروی پژو و اتوبوس سه نفر از جمله سرکرده باند را دستگیر کردند .

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در خاتمه اظهار داشت : ماموران پلیس موفق شدند مقدار یک کیلو و 756 گرم مواد روانگردان شیشه و 500 گرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه ای درون دو تخته پشتی جاسازی شده بود کشف کنند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مواد مخدر
:
:
:
آخرین اخبار