تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌ دیدار فولاد و نفت
درج راه آهن به جای نفت در اسکوربورد ورزشگاه/ عدم استقبال هواداران از بازی
بازی دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران از سری رقابتهای هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی با برتری فولادیها به پایان رسید که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش مهر، نیمه اول این بازی برخلاف تصور تماشاگران، کاملا به سود نفت تهران جریان داشت و بازیکنان زردپوش این تیم با هماهنگی خاصی توپ و میدان را در اختیار داشتند و حتی در این نیمه در دقیقه 39 روی یک حرکت زیبا توسط مجتبی زارعی به گل برتری دست یافتند.

اسکوبورد ورزشگاه که یکی از گران قمیت ترین اسکوبوردهای نصب شده در ورزشگاه های ایران به شمار می رود با اشتباهاتی فاحشی در درج اطلاعات مربوط به بازی مواجه شد. برای نمونه وقتی نفت تهران یک بر صفر جلو افتاده بود نتیجه در این اسکوبورد صفر - صفر درج شده بود و زمانی که بازی با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید نمایشگر این اسکوبورد در نمایشی عجیب نتیجه دو بر یک به سود راه آهن شهر ری را نشان داد.

از جمله حاشیه های این بازی می توان به درگیری سوشا مکانی دروازه بان نفت تهران با عبدالله کرمی هافبک فولاد خوزستان در دقیقه 88 بازی اشاره کرد که هر چند داور بازی تنها به دادن تذکر شفاهی به دو بازیکن بسنده کرد ولی سوشا مکانی نشان داد در این فصل هم دست از اینگونه حاشیه ها برنمی دارد.

تحریم نشست مطبوعاتی مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان از سوی خبرنگاران اهوازی از دیگر موارد این بازی بود که در نهایت تنها دوربینهای صدا و سیما در مصاحبه جلالی شرکت کردند. این امر به علت عدم حضور جلالی در مصاحبه پیش از بازی با وجود حضور خبرنگاران در محل بود که آنها این موضوع را نوعی بی احترامی به خود به حساب آوردند.

این بازی نیز همانند سایر بازیهای دیگر فولاد با عدم استقبال هواداران فولاد مواجه شد به گونه ای که تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دو هزار نفر هم نمی رسیدند که این مسئله باید از سوی باشگاه فولاد خوزستان مورد بررسی جدی قرار بگیرد.

سیف الله دهکردی در مدت حدود سه سالی که  مدیرعامل باشگاه فولاد شده حتی یک بار نیز برای دیدن بازی فولاد خوزستان به محل برگزاری بازیهای فولاد حضور نیافته این در حالی است که وقتی وی رئیس هیئت فوتبال خوزستان بود همواره یکی از اعضای ثابت حاضر در جایگاه ویژه بود.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان پایان رسید. رضا نوروزی (48) و بختیار رحمانی (1+90) برای فولاد خوزستان و مجتبی زارعی (39) برای نفت تهران در این دیدار گلزنی کردند.
:
:
:
آخرین اخبار