تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبرنگاران نشست خبری سرمربی فولاد را تحریم کردند
خبرنگاران اهوازی بعد از پایان بازی فولاد خوزستان و نفت تهران حاضر به شرکت در مصاحبه مجید جلالی نشدند.

به گزارش مهر، خبرنگاران اهواز به دلیل آنچه بی احترامی سرمربی فولاد خوزستان به خبرنگاران نامیدند حاضر به شرکت در مصاحبه مطبوعاتی مجید جلالی پس از کسب پیروزی برابر نفت تهران نشدند.
ماجرا از این قرار است که روز قبل از این بازی که خبرنگاران برای شرکت در مصاحبه پیش از بازی کادر فنی دو تیم فولاد و نفت تهران به محل انجام گفتگو رفته بودند، مجید جلالی با وجود اینکه در محل حاضر بود در مصاحبه شرکت نکرد که این مسئله باعث ناراحتی خبرنگاران شد.

این در حالی است که حسین فرکی سرمربی نفت تهران علاوه بر شرکت در مصاحبه، روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر در محل تبریک گفت.

همین امر باعث شد که پس از پایان بازی خبرنگاران در یک حرکت گروهی و در حالیکه جلالی به محل مصاحبه آمده بود با تبریک این پیروزی به وی، محل مصاحبه را ترک کردند و تنها دوربین های صداوسیما که ظاهرا بی‌احترامی ها به آنها تاثیری ندارد در محل ماندند.
 
جلالی در مصاحبه خود با دوربین های صدا و سیما گفت که من ساعت 17 و 30 دقیقه به محل مصاحبه رفتم ولی به علت تاخیر نیم ساعته در آغاز مصاحبه من و اینکه قرار بود تمرینات فولاد ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز شود قادر نبودم در مصاحبه شرکت کنم.

این در حالی است که در بازی گذشته فولاد با شاهین بوشهر نیز با وجود حضور خبرنگاران، مجید جلالی به محل مصاحبه نیامد.

بازی دو تیم فولاد و نفت تهران در نهایت با برتری دو بر یک فولاد به پایان رسید.
:
:
:
آخرین اخبار