تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره پست شوشتر خبر داد :
بهنگام‌سازی کدهای پستی شوشتر
سرپرست اداره پست شوشتر از بهنگام‌سازی کدهای پستی شوشتر خبر داد و گفت: این اتفاق به‌زودی در شوشتر رخ خواهد داد.

منصور لاله‌زاری امروز اظهار کرد: برای به‌روز کردن بانک اطلاعاتی در سطح شهرستان شوشتر طرح بهنگام‌سازی کدهای پستی در این شهرستان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح نیاز به پیمانکاری است که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و پیمانکار تعیین‌شده و به مرکز استان معرفی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: کد پستی به نحوی دارای اهمیت بسیار زیاد در نشانی و ارسال مرسولات دارد و به این دلیل بهنگام سازی این کدها در شهرستان شوشتر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

لاله‌زاری تأکید کرد: سامانه تعیین زمان مرسولات نیز در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود تا مردم از زمان رسیدن مرسوله پستی خود آگاه باشند.

وی اضافه کرد: براساس این سامانه قرار است زمان رسیدن مرسوله پستی به هر نقطه کشور تعیین شود که صاحب مرسوله برای تحویل فوری بسته خود مراجعه کند و از اتلاف وقت در این زمینه جلوگیری شود.

سرپرست اداره پست شوشتر در پایان بیان کرد: پست با مکانیزه کردن و بروز شدن سامانه‌های خود در تلاش است تا خدمات روزافزونی را به مردم ارائه کند تا مردم از این روش برای ارسال مرسولات خود استفاده کنند و از ایمنی و سرعت موجود در این روش لذت ببرند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار