تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۱۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آخرین روز از هفته دفاع مقدس؛
مقتدایی از بیمارستان جانبازان اهواز بازدید کرد
همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، استاندار خوزستان با حضور در منطقه گلستان، از بیمارستان بوستان (جانبازان اعصاب و روان) اهواز بازدید کرد.

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان با حضور در منطقه گلستان، از بیمارستان بوستان (جانبازان اعصاب و روان) اهواز بازدید کرد.

در این بازدید که روز گذشته و همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، انجام شد استاندار خوزستان با فعالیت‌های بیمارستان بوستان (جانبازان اعصاب و روان) اهواز از نزدیک آشنا شد.

همچنین در این بازدید فرج الله خبیر، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان و مهرداد شریف مخمل‌زاده، مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز استاندار را همراهی می‌کردند.

در این بازدید که اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز حضور داشت، استاندار خوزستان در جریان مشکلات بیمارستان بوستان (جانبازان اعصاب و روان) اهواز قرار گرفت و قول‌های مساعدی برای رفع مشکلات داد.

پیمان نجاتی، رئیس بیمارستان بوستان (جانبازان اعصاب و روان) اهواز نیز در این بازدید توضیحاتی درباره چگونگی فعالیت‌ها و خدمات رسانی به جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در این مرکز ارائه داد.

عبدالرضا فرجیان، مدیرکل و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز در بازدید عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان از بیمارستان بوستان (جانبازان اعصاب و روان) اهواز حضور داشتند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار