تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جدید اداره ارشاد رامهرمز معارفه شد
طی مراسمی با حضور مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار شد.

عصر روز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: سیاست‌‌گذاری‌های فرهنگی در کشور بر اساس سیاست‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و دولت خواهد بود و همه ما باید از این سیاست‌ها پیروی کنیم و باید قانون محور باشیم.

قنواتی ادامه داد: استان خوزستان در حوزه فرهنگ دارای اقوام و گروه‌های متفاوتی است و این تفاوت‌ها بر اساس تنوع جغرافیایی، زندگی در نقاط مختلف استان و تنوع اقتصادی بوده که برای مردم خوزستان به‌وجود آمده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در کنار همه این تنوعات آنچه مردم را در راستای اهداف کشور قرار می‌دهد عشق و ارادت مردم به اهل‌ بیت و ائمه (ع) است و دوم اینکه مردم این سرزمین دوران دفاع مقدس را در کنار رزمندگان تجربه کرده و از خود ایثار و فداکاری نشان دادند.

وی هم‌چنین عنوان کرد: فرهنگ یک جامعیت و عمومیتی دارد که همه مردم باید کمک کنند، از صاحب نظران تا علما و روحانیون باید در جهت ارتقاء فرهنگ جامعه به ما کمک کنند.

پس از گزارشی توسط داوود لواف‌زاده سرپرست قبلی اداره، سید علی‌محمد طباطبائی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز معرفی و از زحمات سرپرست قبلی تقدیر به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار