تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۷۰۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صالحي خبر داد:
كشف 4كيلو موادمخدر از نوع شيشه در خوزستان
جانشين فرمانده انتظامي خوزستان از كشف بيش از چهار كيلو شيشه از يك زن و مرد در محور انديمشك به اهواز خبر داد.

محمد صالحي اظهار كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان در روزهاي اخير متوجه شدند كه يك محموله قاچاق مواد مخدر شيشه توسط يك زن و مرد از تهران به اهواز انتقال بدهند.

وي افزود: پس از اطلاع از انتقال اين مواد مخدر چندين اكيپ عملياتي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات تمام محورهاي مواصلاتي استان را تحت پوشش قرار دادند.

جانشين فرمانده انتظامي خوزستان تصريح كرد: امروز يك دستگاه خودرو 405 در محور انديمشك به اهواز و در محل پليس راه متوقف شده و هر دو نفر سرنشين آن دستگير شدند. در بازرسي هاي انجام شده از اين خودرو چهار كيلو و 485 گرم مواد مخدر شيشه كشف شده است.

صالحي خاطرنشان كرد: تلاش پليس براي دستگيري عوامل شناسايي شده اين گروه ادامه دارد. در حقيقت با هماهنگي با پليس تهران ساير افراد گروه شناسايي شده و در روزهاي آينده دستگير مي شوند.

وي در پايان گفت: جاسازي هاي مواد مخدر شيشه در اين خودرو بسيار حرفه اي بوده و ماموران مستقر در پليس راه خيلي تلاش كردند تا آنها را پيدا كنند. هر دو سرنشين خودرو به جرم خود اعتراف كرده و در بازجويي هايشان اعلام كردند كه قرار بود اين مواد مخدر را به افرادي در شهر اهواز تحويل دهند.

مقام قضايي براي حمل بيش از 30 گرم مواد مخدر شيشه دستور اعدام را صادر مي كند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار