تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۰۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار اسحاقی خبر داد:
کشف و ضبط 95 کیلوگرم تریاک در اهواز
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 95 کیلوگرم تریاک از باند سوداگران مرگ در اهواز خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از تحرکات باند سوداگران مرگ که در تهیه و انتقال مواد افیونی از استان های جنوبی کشور به شهر اهواز فعالیت می کردند آگاهی پیدا کرند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با ماموریت های اطلاعاتی خود موفق به شناسایی محل اختفای محموله مواد در مخفیگاه باند قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در یک عملیات موفقیت آمیز با هماهنگی مقام قضائی حین بازرسی از مخفیگاه این باند موفق به کشف تعداد 49 بسته مواد مخدر تریاک به مقدار 95 کیلو و 30 گرم شدند.

سردار اسحاقی خاطرنشان کرد: در ارتباط با این پرونده دو نفر از گروه سوداگران مرگ در مخفیگاه خود دستگیر شده و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب راهی زندان شدند.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح ارتقا امینت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان شوش تعداد 54 دستگاه موتور سیکلت، 10 دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین در این طرح تعداد 10 سارق سابقه دار به همراه دو قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی  و پنج فقره سرقت سیم برق کشف شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار