تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۹۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با همکاری شهرداری و نيروي انتظامي؛
بازارچه‌هاي غيرمجاز اهواز جمع‌آوري می‌شوند
مدير پيشگيري از تخلفات شهري شهرداري اهواز گفت: با توجه به درخواست مكرر شهروندان مبني بر جمع‌آوري بازارچه‌هاي غير مجاز و سدمعبرها از سطح شهر، واحد پيشگيري از تخلفات شهري با شدت بيشتري براي جمع‌آوري اين موارد از سطح شهر وارد عمل شده است.

بهزاد مشكوري اظهار كرد: به منظور رفع سدمعبرها و بازارچه‌هاي غيرمجاز از سطح شهر اهواز، عوامل مديريت پيشگيري از تخلفات شهري شهردار اهواز، بازارچه‌هاي غيرمجاز بازار قديمي عامري را جمع آوري كردند.

وي ادامه داد: در اين اقدام كه بدون درگيري و با رضايت شهروندان همراه بود، با يك دستگاه لودر و سه دستگاه كاميون، 70 كپر از بازار عامري جمع‌آوري شد و 55 سرويس جهت پاك‌سازي كامل بازار از زباله و ضايعات به جا مانده از كپرها، مورد استفاده قرار گرفت.

مشکوری تصریح کرد:‌ جمع‌آوري بازارچه‌هاي غيرمجاز ديگر نیز در دستور كار بعدي اين واحد قرار دارد.

مدير پيشگيري از تخلفات شهري شهردار اهواز گفت:‌ علاوه بر بازارچه‌هاي غيرمجاز، رفع سدمعبر خودروهايي مانند وانت‌بارها كه در خيابان‌ها اقدام به فروش ميوه و تره‌بار مي‌كنند نيز از اقدامات اين واحد است. رفع سدمعبر خودروهای دوره‌گرد كه موجب ايجاد ترافيك در خيابان‌هاي اصلي مي‌شود، در پروسه‌ای مستمر و با همكاري نيروي انتظامي انجام مي‌شود.

مشكوري افزود: به اين دليل وقفه‌ای که در اجراي قرارداد بين شهرداری و نيروي انتظامي پيش آمد، جمع‌آوري اين سدمعبرها اندكي با تاخير انجام شد اما اكنون با توجه به عملياتي شدن مجدد اين قرارداد، اميدواريم همكاري‌هاي بين مجموعه شهرداری و مجموعه توانمند نيروي انتظامي در اين زمينه موجب رضايت‌مندي شهروندان شود.
 
وي اظهار كرد: پيش از شروع اقدامات جمع آوري سدمعبرها، با نصب پلاكارد و بنر اطلاع‌رساني می‌شود. همچنين شهروندان مي‌توانند هر گونه سدمعبر، ساخت و سازهاي غيرمجاز، تصرف غيرقانوني زمين و ساخت و سازهاي داراي اضافه بنا و تخلف ساختماني را از طريق سامانه اطلاع رساني 137 شهرداري گزارش دهند تا مورد پيگيري و رسيدگي قرار گيرد.
:
:
:
آخرین اخبار