تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۶۹۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در قالب کاروان زیر سایه خورشید صورت می‌گیرد ؛
حضور کاروان رضوی در 15 شهر خوزستان
دبیر ستاد برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت در استان خوزستان از حضور کاروان «جشن‌های زیر سایه خورشید» در 15 شهر این استان خبر داد.

به نقل از ستاد خبری هفتمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، حجت‌الاسلام دانیال اریکه گفت: شامگاه شنبه 15 شهریور در چهار نقطه مرکزی شهرستان اهواز جشن ولادت امام رضا(ع) با حضور این خدام به میزبانی مسجد جواد‌الائمه پادادشهر، زویه، کوی علوی و شهرک پیام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود 4 هزار نفر از مردم شهر اهواز در این برنامه شرکت کنند، افزود: ویژه‌برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید از چهارشنبه 12 شهریور ماه در خوزستان آغاز خواهد شد و خدام در 15 شهرستان استان حاضر می‌شوند.

اریکه، حضور خدام در بازار امام خمینی(ره) و عیادت از بیماران در بیمارستان‌های شفاء و امیرالمؤمنین(ع) اهواز به همراه توزیع بسته‌‌های متبرک را از برنامه‌های کاروان رضوی در این شهر عنوان کرد و گفت: خدام حرم مطهر همچنین ضمن حضور در شهرستان‌های آبادان، کارون و باوی با خانواد‌ه‌های شهدا در گلزار شهدای اهواز دیدار خواهند داشت.

وی حضور در مراسم دعای ندبه به میزبانی حرم علی بن مهزیار اهوازی و پس از آن حضور در آسایشگاه جانبازان، شرکت در نماز جمعه اهواز، سفر به شوشتر، رامشیر و شوش و حضور در جشن‌های مردمی را از دیگر برنامه‌های این کاروان در روزهای پایانی دهه کرامت رضوی عنوان کرد.

دبیر ستاد جشن‌های ملی دهه کرامت در استان خوزستان افزود: دیدار با کودکان بی‌سرپرست در بهزیستی، برپایی جشن بسیج دانش‌آموزی و سفر به شهرستان بهبهان از جمله دیگر برنامه‌های خدام رضوی در روز شنبه 15 شهریور خواهد بود.

اریکه تصریح کرد: سال گذشته این برنامه‌ها در 12 شهرستان خوزستان در قالب 23 مراسم با حضور بالغ بر 60 هزار نفر از مردم استان برگزار شد، که در این دوره این برنامه در 15 شهرستان و در قالب 30 برنامه پیش‌بینی شده است.

یادآور می‌شود؛ هفتمین دوره جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت به همت تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی در 200 شهر از سراسر کشور و 45 شهر از 12 کشور جهان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار