تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۸۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:
اختصاص 80 میلیاردریال برای پروژه‌های راه‌سازی مسجدسلیمان
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های راه سازی و ۲۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های آب رسانی به شهرستان مسجد سلیمان اختصاص داده شد.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: 80 میلیارد ریال برای پروژه‌های راه سازی و ترمیم جاده‌های شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شده که از محل اعتبارات استان خوزستان دریافت شود.

وی همچنین به وضعیت ناوگان‌های راهداری شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: به دلیل موقعیت کوهستانی و صعب العبور بودن راه‌ها این ناوگان‌ها بیشتر فرسوده هستند و در شرایط بسیار نامساعدی برای ارائه سرویس به مردم به سر می‌برند که این مسئله مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسجدسلیمان در بین شهرهای ایران از شرایط خاص جغرافیایی برخوردار است به گونه‌ای که این شهر یک شهر طولی محسوب می‌شود که طول آن 33 کیلومتر است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان حتی با کلانشهر اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان نیز برابر می‌کند و این موضوع رساندن آب به تمامی نقاط آن را با مشکل مواجه می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان مسجدسلیمان نبود آب آشامیدنی در بعضی از مناطق است، که 20 میلیارد ریال برای خدمات آب رسانی اختصاص داده شد.

جلیلی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات این شهر وجود دره‌ها در کنار تپه‌ها است که رساندن لوله‌های آب به این نقاط را طاقت فرسا و مشکل کرده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بین کلیه شهرهای ایران کمتر شهری می‌توان یافت که آب رسانی در آن تا این اندازه گران قیمت باشد.

وی افزود: در گذشته به علت اینگونه مشکلات، لوله کشی آب این شهر به جای زیر زمینی به صورت روکار انجام شده است که این موضوع باعث شده لوله‌های این شهر اکنون به شدت فرسوده و پوسیده باشند و در تمامی نقاط شهر دارای مشکلات جدی هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار