تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۸۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در قالب تیم‌های مرکز جراحی پاستور اندیمشک و نفت مسجدسلیمان
کشتی‌گیران خوزستانی بر روی تشک لیگ برتر می‌روند
کشتی‌گیران فرنگی‌کار خوزستانی بر روی تشک لیگ برتر کشور کشتی می‌گیرند‌.

در حالی‌که تیم کشتی پاستور اندیمشک به‌عنوان نماینده خوزستان در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد، با موافقت و حمایت مدیریت این شرکت، امکان حضور سایر ملی‌پوشان و فرنگی‌کاران خوزستانی برای اثبات شایستگی‌هایشان در میادین کشوری فراهم شد.

با اعلام حمایت نفت مسجدسلیمان، هیئت کشتی خوزستان به رایزنی با مقامات فدراسیون کشتی کشور پرداخت و توانست نظر مساعد آنها را برای حضور استان خوزستان با دو نماینده جلب کند.

بدین منظور تیم‌های مرکز جراحی پاستور اندیمشک و نفت مسجدسلیمان دو تیمی هستند که از سوی استان خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حضور می‌یابند.

ترکیب تیم نفت در این مسابقات تلفیقی از کشتی‌گیرانی است که سابقه قهرمانی در مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور و بعضاً آسیا را نیز در کارنامه خود دارند از همین روی پیش‌بینی می‌شود دستاورد این حضور برای تیم نفت و ورزش استان خوزستان بسیار درخشان و افتخار آمیز باشد.

مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روزهای 29 و 30 مردادماه جاری در شهر تهران و به میزبانی خانه کشتی شماره 2 این شهر برگزار می‌شود.

اسامی تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در این مسابقات عبارت از کشتی‌گیران: سامان عبدولی، امین سوری، رامین طاهری، وحید بابایی‌جعفری، علی شریفی، محمد رسولی، سید مصطفی صالحی‌زاده، مسعود نعمت چکانی و کادر فنی: مهرداد اسفندیاری‌فر، مسلم شیرزاد، میرحسین قیطاسی، غلامرضا قیطاسی، بهرام ترابی‌زاده و بیژن صالح‌نژاد است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار