تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۸۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
کشف 48 کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف 48 کیوگرم ماده مخدر تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

اکبر کروندی امروز اظهار کرد: در یک عملیات پلیسی مشترک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدار 48 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از سوادگران مرگ کشف گردید.

وی افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی کرده بودند را از مرکز استان و از طریق این شهرستان به استان‌های دیگر ترانزیت نمایند که با هوشیاری و انجام کارهای اطلاعاتی و پیچیده پلیسی در ورودی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستانم اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ضمن اینکه تعداد دو دستگاه خودرو سواری نیر از مته‌مان توقیف گردید.

وی خاطر نشان کرد: اندیمشک و گلوگاه پل زال به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان یکی از راه‌های ترانزیت مواد مخدر به استان خوزستان و سایر استان‌های کشور است و ما نیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود مواد افیونی به استان خوزستان از این مسیر به انجام می‌دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک معضل اجتماعی کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی به خصوص ذر بین خانواده‌ها و نسل جوان و نوجوان تاثیر بسیار زیادی دارد و باید دستگاه‌های متولی فرهنگ نیز در زمینه برخورد با این مشکل اجتماعی نیروی انتظامی را یاری دهند.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاقیچان مواد مخدر افزود: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن موضوع بررسی گردد.

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 132کیلوگرم انواع مخدر صنعتی و سنتی از قاچاقچیان کشف شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار