تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۸۲۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی خبر داد ؛
تلاش برای‌کاهش‌ضایعات‌نیشکر در شرکت کشت و صنعت امام خمینی
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی از تلاش برای کاهش ضایعات نیشکر در این شرکت خبر داد.

ناصر مجدی امروز اظهار داشت: با ادامه بازسازی اساسی ماشین آلات اسقاط شده، به حداقل رساندن انبار قطعات راکد و پیاده سازی سیستم نگهداری و تعمیرات PM برای سایر دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین اهداف کلانی مورد نظر بوده که از جمله این اهداف حداکثر تلاش جهت کاهش ضایعات نیشکر در شرکت کشت و صنعت امام خمینی است.

وی گفت: با تخصصی کردن فعالیت‌های تعمیرات و ادغام گروهای کاری موازی، تغییرات اساسی در روش پیاده سازی سیستم اورهال تابستانه دستگاه‌ها و ماشین آلات و فعال کردن 10 درصدی تراکتورهای 399 موجود با ایجاد یک سیستم پیمان مدیریتی کنترل شونده می‌توان به اهداف کلان مورد نظر شرکت کشت و صنعت امام خمینی دست یافت.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی خاطرنشان کرد: با استفاده حداکثری از ماشین آلات شرکتی جهت حمل نیشکر برداشت شده و برش، بارگیری و حمل ثابت و پیوسته روزانه 10 هزار تن نیشکر، می‌توان از ضایعات نیشکر جلوگیری کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
1
مدیرعامل محترم و زحمتکش فقط به مهندسان و مدیران توجه نکند و قدری به فکر کارگران باشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارگر
|
United States of America
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
چرا دیگر کشت و صنعت های توسعه نیشکر به پرسنل خود پداش داده اند ولی مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی چنین نمی کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار