تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۸۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدایي از محيط‌بان مصدوم آبادانی تقدير کرد
عبدالحسن مقتدایي، استاندار خوزستان از هادي جلالي محيط‌بان مصدوم آباداني که در جریان درگیری با متخلفان شکار و صید در تالاب شادگان مصدوم شده بود، تقدير كرد.

جمال عالمي نيسي، مشاور اجرايي استاندار ضمن ابلاغ پيام استاندار محترم خوزستان، در دیدار با این محیط‌بان، كار هادي جلالي را يك كار قهرمانانه دانست و گفت: وجود شما براي همه مردم استان الگو است.

وي با اشاره به آمار شهدا و جانبازان سازمان حفاظت محيط زيست گفت: وجود تعداد بالاي شهدا و جانبازان در اين سازمان نشانه اين است که نيروهاي متعهد این مجموعه حاضرند براي حفاظت از محيط زيست جان‌فشاني كنند.

عالمي نيسي ادامه داد: درگيري شما با متخلفين و متجاوزين نشان مي‌دهد كه غيرت شما اجازه نداده است كسي به محيط زيست دست‌دارازي کند.

مشاور استاندار عنوان کرد: ما به نمايندگي از سوي استاندار محترم براي تقدير از اين رشادت شما آمده‌ايم و حامل پیام تقدیر ایشان هستیم.


همچنین شهبازي، فرماندار آبادان، گفت: از لحظه‌ای که این حادثه برای محيط‌بان جلالي پیش آمد، مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را انجام دادند تا تا هرچه سریع‌تر ضاربان دستگیر و به سزای اعمالشان برسند.

وی تصریح کرد: وجود جلالی الگویی است که در اذهان عمومی مردم آبادان و شادگان خواهد ماند و امیدواریم خداوند به شمار این گونه نیروها بیفزاید .

در این دیدار احمدرضا لاهیجان‌زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز از پیگیری ویژه استاندار و تلاش‌های فرماندار و مجموعه شهرستان به خاطر این حادثه تقدیر کرد و محیط‌بانانی همچون جلالی را افتخار محیط زیست دانست و گفت: ماموران و محیط‌بانان محیط زیست گمنام‌ترین افراد جامعه بوده که برای مردم و مسئولان ناشناخته هستند و در کوه، در دشت، در گرما، در سرما و حتی با زبان روزه از انفال حفاظت می‌کنند.

وی از محیط‌بانان به عنوان سربازان امام زمان نام برد که حاضر هستند برای حفظ محیط زیست از جان خود نیز بگذرند.

در این دیدار، هادی جلالی نیز ضمن قدردانی از استاندار و همه مسئولان، جان‌فشانی در راه حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود دانست و گفت: از لحاظ روبه‌رو شدن با متخلفان چیزی جز انجام وظیفه در ذهنم وجود نداشت.

در پایان، لوح تقدیر استاندار توسط مشاور اجرایی وی به محیط‌بان هادی جلالی تقدیم شد .

هادی جلالی، محیط‌بان خوزستانی در تیر ماه امسال در هنگام گشت و کنترل مناطق تالاب شادگان در برخورد با متخلفان شکار و صید مورد اصابت 3 گلوله تفنگ شکاری قرار گرفت و 96 ساچمه به بدن وی وارد شد.
:
:
:
آخرین اخبار