تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۸۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دارايي:
نبايد به مسئله بازديد مردم از سدها در خوزستان نگاه امنيتي شود
نماينده مردم انديمشك در مجلس با انتقاد از نگاه امنيتي به مسئله بازديد مردم از سدها در خوزستان گفت: اين مقوله بايد در سطح وزارتخانه هاي كشور مورد بازبيني قرار بگيرد و تصميمات جديدي در اين زمينه اتخاذ شود.

صيد عيسي دارايي نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از مشكلاتي كه امروزه كشور ما با آن دست و پنجه نرم مي كند نگاه امنيتي به بسياري از موضوعات مهم است.

وي افزود: ساخت سد كرخه در شهرستان انديمشك با دقت بسيار بالايي صورت گرفته و يك منطقه بسيار بكر و زيبا در آن ناحيه ايجاد كرده، اما متاسفانه به دليل نگاه هاي امنيتي به مقوله سدها در كشور به پتانسيل هاي موجود در اين منطقه توجه ويژه اي نمي شود.

نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اجازه بازديد از سد هاي استان تنها در پانزده روز اول فروردين ماه و در ايام نوروز داده مي شود، گفت: بايد از اين ظرفيت ايجاد شده در استان در تمام طول سال استفاده شود.

دارايي اظهار كرد: تكنولوژي در دنيا به حدي پيشرفت كرده كه امروزه ديگر نمي توان هيچ مسئله اي را مخفي و پنهان نگه داشت و به عقيده من عدم اجازه بازديد مردم از سدها كار بسيار بيهوده اي است.

وي با بيان اينكه موانع اين چنيني در كشور بايد برداشته شوند و اجازه بازديد از سدها بايد به مردم داده شود، اظهار كرد: اين مشكل تنها مختص سد كرخه و استان خوزستان نيست و يك مسئله كشوري محسوب مي شود.

نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين مقوله بايد در سطح وزارتخانه هاي كشور مورد بازبيني قرار بگيرد و تصميات جديدي در اين زمينه اتخاذ شود.

نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي گفت: استان خوزستان با دارابودن تعداد فراوان سد، متاسفانه توان استفاده از اين پتانسيل ها را به دليل وجود بعضي دستور العمل ها ندارد.

دارايي با بيان اينكه سد كرخه در شهرستان انديمشك از اين ظرفيت برخورداراست تا به يك منطقه توریستي در استان تبديل شود، گفت: در صورتي كه اين امر مهم محقق شود به طور حتم آمار اشتغال در استان افزايش خواهد يافت همچنين از جنبه هاي اقتصادي نيز در استان شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار