تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۶۷۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعاون روستایی شادگان عنوان کرد ؛
خرید ۱۶ هزار تن محصولات کشاورزی در شادگان
رئیس اداره تعاون روستایی شادگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در شادگان خریداری شد.

مسعود عبودزاده اظهار کرد: اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان از ابتدای امسال تا کنون در راستای خدمت‌رسانی به روستائیان اقدامات مختلفی را در حوزه‌های وظایف خود انجام داده است.

وی افزود: اقدامات اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان شامل خرید انواع گندم، کلزا و جو و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی در بین کشاورزان منطقه بوده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان گفت: از ابتدای امسال تا کنون این اداره خرید بیش از 16 هزار و 181 تن گندم تضمینی از کشاورزان را انجام داده است.

وی اضافه کرد: همچنین اداره تعاون روستایی شادگان، 284 تن کلزا تضمینی و 22 تن جو را از کشاورزان این شهرستان خریداری کرده است.

عبودزاده یادآور شد: توزیع بیش از 455 تن کود شیمیایی اوره و 43 تن کود شیمیایی فسفات در جهت رفاه و خدمت رسانی به کشاورزان و روستائیان منطقه نیز از سوی اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان خدمت رسانی به کشاورزان و روستائیان است، افزود: این موضوع با اتحاد و تعامل بین اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی مستقر در بخش‌های مختلف شهرستان امکان پذیر است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان بیان کرد: همچنین در امسال، با انجام بازدید از وضع کشاورزان و بررسی نیازهای آنان در حد امکان، سعی کرده‌ایم تا مسائل و مشکلات آنان را برطرف کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار