تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: فولاد در آینده نتایج بهتری کسب می کند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که تیمش در آینده بازیهای بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش مهر، مجید جلالی سه شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من شاهین بوشهر امسال تیم خوبی خواهد بود و در آینده بهتر نیز خواهد شد. ما امروز نسبتا خوب بودیم و انتظارم از بازی امروز چیزی فراتر از این نمایش نبود به گونه ای که بازی منطبق با شرایط مورد انتظار من بود.
وی افزود: بازی کردن در هوای بالای 50 درجه حتی برای ما هم سخت است به همین دلیل من دو بازیکن خوب خود را برای تقویت خط حمله در نیمه دوم وارد بازی کردم. با این وجود علاقه فراوانی داشتم در این بازی به برتری دست پیدا کنیم.

جلالی تصریح کرد:‌ فولاد تیم جوانی است و من به آینده تیم بسیار امیدوارم هستم و در آینده بازیها و نتایج بهتری که شایسته فوتبال استان خوزستان و فولاد است از سوی تیم شاهد خواهیم بود به همین دلیل انتظار داشتم در بازی اول تیم و جوانان ما بیشتر دیده شوند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: متاسفانه آرش افشین تنها در تمرینات آخر با ما بود و روزهای گذشته به علت مصدومیت نتوانست در کنار تیم تمرین کند.هچنین محرومیت رضا نوروزی هم تنها دو ساعت قبل از آغاز بازی از سوی فدراسیون فوتبال بخشیده شد که ما هم به علت اینکه ترکیب تیم را چیده بودیم نتوانستیم وی را در ترکیب اصلی قرار دهیم.

جلالی عنوان کرد: قبول دارم کمبود یک هافبک طراح در تیم ما به شدت احساس می شود ولی در فصل نقل و انتقالات حداقل با 50 بازیکن وارد مذاکره شدیم ولی شرایط ما برای جذب بازیکن سخت بود و تیمی موفق بود که با جیب پر از پول وارد بازار نقل و انتقالات شد ضمن اینکه ما قصد داشتیم که سقف قراردادها را نیز رعایت کنیم.

وی افزود: تیم هایی مثل فولاد خوزستان باید کاری کنند که در بازار نقل و انتقالات کمترین نیاز را به جذب بازیکن جدید داشته باشند زیرا شرایط آنها برای جذب بازیکن خیلی سخت است به همین دلیل من در فصل نقل و انتقالات این فصل با اغلب بازیکنان به خصوص جوانان قرارداد سه ساله منعقد کردم تا در آینده نیاز فولاد به بازیکن ر بازار نقل و انتقالات کمتر شود.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: ما سقف قراردادها را رعایت کردیم به همین دلیل تنها سه بازیکن از میان شش سهمیه لیگ برتری را در بازار نقل وانتقالات جذب کردیم.

جلالی در خصوص صحبت هایش در مورد اینکه سازمان لیگ باید روی اردوهای برون مرزی تیمهای فوتبال کشور نظارت کند، افزود: به نظر این امر ضروری است ولی من در این فوتبال یاد گرفته ایم که« جز راست نباید گفت، هر راست نه شاید گفت». به همین قصد ندارم در این خصوص توضیحات زیادتری ارائه کنم.
:
:
:
آخرین اخبار