تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۷۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی: دیگر توانایی تغییر وزن ندارم

ملی‌پوش خوزستانی کشتی فرنگی با بیان این که در چند وقت اخیر شش بار وزن کم کردم و دیگر توانایی حضور در تورنمنت‌های لهستان و جایزه بزرگ باکو را نداشتم، گفت: تمام هدفم، رقابت‌های جهانی و آسیایی است.

سعید عبدولی در ابتدا درباره حضورش در دومین اردوی تیم‌ملی، اظهارکرد: در حال حاضر در اردو هستم، اردو نیز سنگین و حجم تمرینات نیز بسیار است. امیدوارم که به آمادگی خوبی برای مسابقات جهانی برسیم و بتوانیم به نتیجه خوب و دلخواهی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره مشکلاتی که اخیرا برایش پیش آمد و حتی تا آستانه کنار گذاشته شدن از تیم‌ملی نیز پیش رفت، توضیح داد: من در شهر خودم، اندیمشک با مشکلی مواجه شده بودم؛ متاسفانه مدتی پیش با یک خانواده تصادف کردم که این موضوع برایم مشکل‌ساز شده بود و من را از نظر روحی و مالی بسیار اذیت کرد.

این کشتی‌گیر اندیمشکی افزود: من بابت این تصادف 25 میلیون تومان دیه به آن خانواده پرداخت کردم و اگر مردم واقعا یک قهرمان را دوست دارند نباید به این صورت او را اذیت کنند. به هر حال من برای پرداخت این دیه، 15 میلیون تومان قرض گرفتم و 10 میلیون تومان هم جایزه مسابقات جهانی‌ام را روی آن گذاشتم تا درنهایت توانستم دیه تعیین شده را پرداخت کنم.

وی بیان کرد: در مورد عدم حضورم در اولین اردوی تیم‌ملی هم باید بگویم که قرار بود به خاطر همین مشکل به دادگاه بروم. فرصتی را برای رضایت از آن خانواده برای من تعیین کرده بودند که آخرین وقتم بود و به همین دلیل نتوانستم در اردو شرکت کنم. من برای پرداخت دیه مشکل مالی داشتم و به همین دلیل هم به فدراسیون رفتم و البته برای حضور در اردو نرفته بودم. من حتی نامه دادگاهم را به آن ها نشان دادم و گفتم مشکلم حل شود به اردو بر می‌گردم چرا که نمی‌توانستم با این روحیه به اردو بروم و این تمام دلیل عدم حضورم در اولین اردوی تیم‌ملی بود. در حال حاضر هم کادرفنی این موضوع را پذیرفتند و اکنون نیز در اردوی تیم‌ملی هستم.

عبدولی در پاسخ به این سوال که پس دلیل عدم حضور شما در تورنمنت‌های لهستان و جایزه بزرگ باکو در حالی که در لیست اعزامی بودید، چه می‌باشد؟ عنوان کرد: صحبت کردیم که من در این مسابقات شرکت نکنم چرا که در این مدت در شش مسابقه شرکت کرده‌ام. من در چند وقت اخیر شش بار وزن کم کردم و دیگر توانایی تغییر وزن ندارم. در حال حاضر هم تمام هدف من رقابت های جهانی و آسیایی پیش رو است.

وی درباره این که قرار است در چه وزنی در رقابت های پیش رو به روی تشک برود، گفت: کادرفنی هنوز مشخص نکرده است که من باید در چه وزنی کشتی بگیرم.

دارنده نشان طلای جهان در پاسخ به این سوال که باتوجه به مطرح شدن مسابقه انتخابی درون‌اردویی بین شما و افشین بیابانگرد، این ملی‌پوش اعلام کرده است که فقط در وزن قانونی با شما کشتی می‌گیرد، نظر شما چیست؟ خاطرنشان‌کرد: کمی هم حق با او است، زیرا او در مسابقات انتخابی تیم‌ملی در این وزن قهرمان شد ولی باید دید که شرایط او به چه صورتی بود که توانست در این پیکارها قهرمان شود. به هر حال باید دید که او در مسابقاتی که شرکت کرده است چه کارنامه ای دارد و آیا توانسته است مدالی به دست آورد؟ در هر صورت باید دید که کادرفنی در این زمینه چه دستوری می‌دهد.

وی در پایان درباره وضعیت آمادگی‌اش، عنوان کرد: خدا را شکر شرایطم خوب است و به تازگی تمریناتم را آغاز کرده ام و البته کمی ناآماده هستم که با تمرینات موجود، سر فرم می‌آیم.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: کشتی فرنگی ، کشتی ، عبدولی
:
:
:
آخرین اخبار