تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جنجال بازیکن استقلال پس از فسخ
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: بزرگترین اشتباه زندگی من پیوستن به استقلال بود.

مهرداد اولادی پس از فسخ قرارداد رسمی با استقلال در هیات فوتبال تهران اظهار داشت: امسال از استقلال جدا شدم و به ملوان رفتم، خیلی خوشحالم که به شهر انزلی برمی‌گردم و امیدوارم روزهای خوبم در آنجا را تکرار کنم.

وی در خصوص دلایل جدایی‌اش از استقلال گفت: انصافا استقلالی‌ها خیلی من را اذیت کردند و باید بگویم بزرگترین اشتباه زندگی‌ام آمدن به استقلال بود. از قرارداد 500 میلیونی من 200 میلیون گرفتم که آن را هم افشارزاده و نجف‌نژاد کمک کردند که از آنها تشکر می‌‌کنم.

اولادی افزود: متاسفانه امسال کسانی در استقلال بازی کردند که نباید بازی می‌کردند، من با تمام انگیزه و در حالی که بازیکن تیم ملی بودم به استقلال آمدم اما چون آقایان اصلا به تمرین نگاه نمی‌کردند به من بازی نمی‌رسید.

مهاجم جدید ملوان ادامه داد :قبل از بازی‌ها ارنج تیم معلوم بود و انگیزه‌ای برای خیلی ها وجود نداشت،آقای قلعه‌نویی اگر 2 بازی پشت هم به من بازی می‌دادی و مثل بقیه که از آنها بازی می‌گرفتی با من رفتار می‌کردی الان یکی از بهترین‌های تیمت بودم.

وی در پایان گفت: چون با کسی رابطه نداشتم در استقلال بازی نمی‌کردم ولی از همین‌جا از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم چون خطاب من اصلا به آنها نبود و نیست اما یکسری در استقلال خیلی به من ظلم کردند.

اولادی هنگام خروج از هیات فوتبال در حالی که وحید طالب‌لو هم در کنار او حضور داشت به حاضرین گفت: شما ببینید با طالب‌لو که این همه سال در استقلال بازی کرد چه رفتاری کردند، چه برسد به من.

مرجع /شبکه خبر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
از این کارا می کنن که 6 تا 6 تا میخورن خب. اگه بازم اذیتت کردن بگو 6 تای دیگه بزنیم تو کیسه شون که بچه مردم را اذیت نکنن. عجب دور و زمانه ای شده ها......
:
:
:
آخرین اخبار