تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۶۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) صورت می‌گیرد ؛
برگزاری تعزیه در شوشتر به مدت 5 شب
رئیس هیئت تعزیه عاشورائیان شوشتر گفت: به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) به مدت پنج شب در شهر شوشتر مراسم تعزیه برگزار می‌شود.

خلیل ضرغام‌پور امروز اظهار کرد: مراسم تعزیه هیئت عاشورائیان شهرستان شوشتر امسال نیز مانند سال‌های گذشته به مناسبت شهادت امام علی(ع) برپا می‌شود.

وی با اشاره به زمان آغاز مراسم تعزیه در شوشتر گفت: این مراسم تعزیه از 24 تیرماه تا 28 تیر مصادف با 17 رمضان تا 21 رمضان در محل برپایی تعزیه در میدان محوطه کنار تالار فرهنگ شوشتر برپا می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مراسم تعزیه امسال در زمان متفاوتی اجرا می‌شود، تاکید کرد: مراسم تعزیه قرار است راس ساعت 22 در این محل برپا شود.

ضرغام‌پور با اشاره به اینکه تعزیه‌های متفاوتی اجرا می‌شود، گفت: در سال‌جاری قرار است تعزیه‌های شهادت امام علی(ع)، فضل و فتاح و جنگ خندق در شهرستان شوشتر اجرا شود.

رئیس هیئت تعزیه عاشورائیان شوشتر تاکید کرد: این مراسم از سال 1380 در شهرستان شوشتر برپا می‌شود و سابقه طولانی دارد و در استان خوزستان نیز صاحب سابقه طولانی هستیم.

تعزیه در شهرستان شوشتر از طرفداران زیادی برخوردار است و هنگام برپایی این مراسم خیابان‌های منتهی به محل برپایی تعزیه با ترافیک بسیار سنگین مواجه می‌شوند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر ، تعزیه
:
:
:
آخرین اخبار