تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۶۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات کشتی اهواز معرفی شد

رییس هیات کشتی خوزستان از انتصاب رییس هیات کشتی اهواز خبر داد.

مرعشیان اظهارکرد: سرهنگ مهران بابایی‌جعفری که جانشین راهبر استان و از قهرمانان اسبق کشتی نیز است را به عنوان رییس هیات کشتی اهواز منصوب کردیم.

وی بیان‌کرد: رییس هیات کشتی مسجدسلیمان را نیز تغییر داده‌ایم و حاتمی را به عنوان رییس آن هیات منصوب کردیم. همچنین شب گذشته از زحمات خراسانی، رییس هیات کشتی ماهشهر قدردانی کردیم و قصد داریم سرپرستی برای این هیات منصوب کنیم. قرار است رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان فردی را به ما معرفی کند. احتمالا گزینه جدید امروز مشخص می‌شود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: از زحمات مهرزاد اسفندیاری‌فر، رییس هیات اندیمشک نیز قدردانی کردیم و قصد داریم به زودی گزینه‌ای را برای سرپرستی این هیات انتخاب کنیم. در حال حاضر اداره ورزش و جوانان اندیمشک، حسن زیدوند را به عنوان نماینده‌ای جهت ساماندهی امور جاری و عمرانی انتخاب کرده است تا سرپرست مشخص شود.

وی خاطرنشان‌کرد: سرپرستانی که قصد انتخاب آن‌ها را داریم، به زودی مشخص خواهند شد. به هر حال پیگیر گزینه‌های مناسب هستیم و رایزنی‌ها در حال انجام است تا بتوانیم افراد اصلحی را منصوب کنیم. تقریبا روسای هیات سایر شهرستان‌های‌مان مشخص شده‌اند و احکام آن‌ها نیز صادر شده است.

مرعشیان در ادامه با بیان این‌که کشتی روزهای خوشی را سپری می‌کند، گفت: در حال حاضر در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ملی‌پوش داریم و می‌توان گفت خوزستان در تمام رده‌های سنی کشتی فرنگی موفق بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کشتی ساحلی استان عنوان‌کرد: یک کار بزرگ انجام دادیم که آن راه‌اندازی کشتی ساحلی خوزستان است. اولین دوره مسابقات آن نیز برگزار و استقبال بسیار خوبی از آن شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار