تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد ؛
تسریع در اجرا پروژه 4 بانده رامهرمز ـ بهبهان
فرماندار رامهرمز گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار بانده شدن جاده رامهرمز ــ بهبهان تسریع می‌یابد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: رامهرمز به عنوان پل ارتباطی بین چندین استان بوده و یکی از مناطق پرتردد کشور است که نگاه دولت به این شهرستان باید یک نگاه آرمانی و صنعتی باشد.

وی ادامه داد: این شهرستان به دلیل دارا بودن کارخانه‌ها و کارگاه‌های متعدد و همچنین اراضی حاصلخیز یکی از قطب‌های صنعتی و کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: چندی پیش در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و قول مساعد مسئولان کشوری و استانی مقرر شد پروژه چهار بانده کردن جاده رامهرمز به بهبهان که شریان اتصال خوزستان به فارس است با تامین بودجه لازم به سرعت پیگیری شود.

وی افزود: راه‌ها به عنوان شریان‌های حیاتی یک جامعه محسوب می‌شوند که حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی در آنها صورت گرفته و باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

سمالی با ذکر این مطلب که در دولت تدبیر و امید گام‌های اساسی برای توسعه همه جانبه خوزستان برداشته شده است گفت: نگاه دولتمردان به این شهرستان با وجود پتانسیل‌های نهفته در بخش کشاورزی و دامپروری باید یک نگاه صنعت محور باشد.

وی عنوان کرد: سهم شهرستان رامهرمز در اجرای طرح‌های ملی متاسفانه در دولت‌های گذشته ناچیز بوده و امیدواریم که به یمن دولت تدبیر و امید در راستای سازندگی، این نامهربانی جبران شود.

فرماندار رامهرمز در پایان خواستار توجه بیشتر به راه‌های مواصلاتی این شهرستان و ترمیم نقاط حادثه‌خیز با توجه به بار سنگین ترافیکی و توجه بیشتر به راه‌های روستایی و مناطق صعب‌العبور و باز شدن گره‌های کور ترافیکی و همچنین تخصیص بودجه به‌منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عظیم ملی و عمرانی در این شهرستان شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حامی دولت تدبیر و امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
درود بر فرماندار پر تلاش و زحمتکش رامهرمز.انشالله که راستای شعار دولت تدبیر امیدوارمان کنید
:
:
:
آخرین اخبار