تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اهواز خبر داد ؛
تجهیز خودروهای مکانیزه شهرداری اهواز به سیستم ردیاب جی.پی.اس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اهواز گفت: خودروهای شهرداری در اهواز به سیستم ردیاب جی پی اس مجهز شد.

مجتبی گلستانی امروز اظهار کرد: دفع زباله‌های میدان میوه و تره بار دارای مشکلات بهداشتی فراوانی بوده و باعث تهدید سلامتی انسان، آلودگی محیط زیست و پرداخت هزینه‌های فراوان می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها یک هفته از واگذاری امور تنظیف میدان میوه و تره بار الغدیر می‌گذرد افزود: با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده و همچنین تمهیدات لازم در نظر داریم با جمع‌آوری اصولی پسماندها در بازار میوه و تره‌‌بار، ساماندهی اساسی و کامل را به این میدان برگردانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اهواز ادامه داد: کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه از سیاست‌های جدی شهرداری اهواز است تا سهم تولید زباله‌های تر در سطل زباله شهروندان کاهش یابد.

وی از نصب سیستم ردیاب جی.پی.اس بر روی همه خودروهای مکانیزه امور خدمات شهری خبر داد.

گلستانی تصریح کرد: این سیستم ردیاب که بر روی خودروهای مکانیزه حمل پسماند نصب شده، بر امور تنظیف، جمع‌آوری و حمل پسماندهای شهر اهواز نظارت دارد با هدف افزایش سرعت، دقت و سندیت نظارت، طراحی شده است.

وی عنوان کرد: این سیستم ردیاب، با کنترل کردن روزانه خودروها، تعیین محدوده مجاز و غیرمجاز تردد و تخلیه پسماند، گزارش مسیر، عملکرد پیمانکاران را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و تخلفات مرتبط با خودروهای پیمانکاران، اعم از غیبت و تخلیه غیرمجاز را به طور خودکار ثبت می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اهواز اضافه کرد: هر پیمانکار می‌تواند با رمز عبور و نام کاربری که مخصوص هر پیمانکار است تمام ماشین‌آلاتی که جی پی اس بر روی آنها نصب شده است را مشاهده کند و از اطلاعات محل فعالیت آنها مطلع شود.

وی از قابلیت‌های این دستگاه به شارژ ماهیانه آن نیز اشاره کرد و گفت: ماشین آلاتی که مجهز به سیستم ردیاب هستند شامل خودروپرس، جارو مکانیزه، جدول شوی، سمی تریلر و سایر خودروهای مکانیزه حمل پسماند هستند.
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار