تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۶۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشكلي در تأمين برق مشتركان جنوبي نداشتيم
مدير برق ناحيه جنوب گفت: با افزايش دماي هوا، تمهيدات لازم اتخاذ شد و مشكلي در تأمين برق منطقه به‌ويژه شهرهاي آبادان و خرمشهر نداشتيم.

به گزارش خونیوز به نقل از فارس،عبدالرحيم جهان‌بين اظهار داشت: در روزهاي اخير شاهد افزايش دماي هوا در سطح‌ شهرستان استان به ويژه آبادان و خرمشهر بوديم.
وي با اشاره به افزايش مصرف برق در اين روزها، ادامه داد: در راستاي رفاه حال شهروندان تمهيدات لازم به‌منظور حل مشكل احتمالي در تأسيسات برق‌رساني انديشيده شد.
مدير برق ناحيه جنوب افزود: با تلاش پرسنل برق ناحيه جنوب در روزهاي اخير مشكلي در تأمين برق منطقه وجود نداشت.
وي گفت: اكيپ‌هاي تعميرات برق ناحيه جنوب در اين روزها كه گرم‌ترين روزهاي فصل تابستان است، به‌صورت شبانه‌روزي در حالت آماده‌باش هستند.
جهان‌بين با اشاره به پيش‌بيني‌هاي هواشناسي، تصريح كرد: با اتخاذ تمهيدات لازم نقاط ضعف شبكه برق‌رساني به نقاط مختلف شهر شناسايي و سريعاً رفع نقص شد.
وي افزود: همچنين در برخي نقاط نيز باتوجه به اعتبارات موجود عمليات شبكه‌گذاري انجام شد كه موجبات رضايت‌مندي شهروندان را نيز جلب كرد.
مدير برق ناحيه جنوب با پر اهميت شمردن برق در زندگي امروزي ، رشد و پيشرفت استان را در صرفه جويي و استفاده بهينه از انرژي برق بسيار موثر دانست و اضافه كرد: برق شرايط متفاوتي دارد كه در زمستان با توجه به مصرف كم مشتركان به نگهداري بيشتري نياز دارد و در تابستان با افزايش مصرف برق مشتركان بايد مصرف برق مديريت شود.
وي اظهار داشت: با هدفمندي يارانه‌ها و مصرف درست برق‌، مي‌توانيم خدمات ارزنده‌اي را به مشتركان برق ارائه دهيم.
جهان‌بين با اشاره به لزوم صرفه‌جويي در مصرف برق به ويژه در ساعات اوج مصرف، بيان كرد: نخستين گام در كاهش مصرف برق، خاموش كردن لامپ اضافي و استفاده از لوازم خانگي كم مصرفي است كه با كمترين انرژي، بهره‌وري بالايي دارند.
وي در پايان يادآور شد؛ مديريت برق ناحيه جنوب در راستاي حل مشكلات احتمالي در شبكه برق‌رساني به ويژه در روزهاي گرم سال، به صورت آماده‌باش به مشتركان خدمات ارائه مي‌دهد.
برچسب ها: برق ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار