تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عرضه كود شيميايي رايگان به كشاورزان خرمشهري
مدير جهاد كشاورزي خرمشهر از عرضه و توزيع انواع كودهاي شيميايي و بيولوژيك به ارزش 80 ميليون ريال بين كشاورزان خرمشهري به‌صورت رايگان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس ،ابراهيم داوري اظهار داشت: نخلستان‌هاي اين منطقه همواره يكي از سرمايه‌هاي مناطق جنوب به‌ويژه خرمشهر است كه بايد از آن حمايت كرد.
وي افزود: كشاورزان همواره در كش و قوس جو و شرايط آب و هوايي متفاوت مورد ضرر و زيان قرار ميگيرند كه بايد از آنها با ارائه خدمات مناسب حمايت كرد.
مدير جهاد كشاورزي خرمشهر با اشاره به خدمات ارائه شده به كشاورزان خرمشهري تصريح كرد: در اين راستا به‌منظور افزايش عملكرد نخيلات اين مديريت اقدام به توزيع بيش از 26 هزار عدد كيسه توري براي پوشش خوشه و كاهش خسارت، حمله پرندگان و برداشت بهداشتي محصول به ارزش 400 ميليون ريال كرده است.
وي اضافه كرد: همچنين توزيع انواع كودهاي شيميايي و بيولوژيك به ارزش 80 ميليون ريال به‌صورت رايگان بين نخلداران كرده است.
داوري بيان كرد: پيش‌بيني شده با حمايت‌هاي صورت گرفته، عملكرد خرما در سال جاري نسبت به سال گذشته با افزايش توليد قابل توجه همراه خواهد بود.
وي با اشاره به اينكه توجه به امر اقتصاد به مراتب پيشرفت و اعتلاي اقتصادي منطقه را رقم مي‌زند، تصريح كرد: مسئولان و مديران مربوطه بايد بيش از پيش در راستاي ترقي و پيشرفت بخش كشاورزي در شهرستان گام برداشته زيرا ارتقاي كشاورزي در خرمشهر مستلزم تقويت اين بخش است.
مدير جهاد كشاورزي خرمشهر در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم روز به روز شاهد اعتلا و ارتقاي كشاورزي و كشاورزان در اين شهرستان باشيم.
برچسب ها: خرمشهر ، جهادکشاورزی
:
:
:
آخرین اخبار