تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۴۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهرستان کارون:
حدود جغرافیایی شهرستان کارون ابلاغ شود
رئیس شورای اسلامی شهرستان کارون گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان کارون حدود جغرافیایی و سیاسی شهرستان بوده که تاکنون فقط صورت شفاهی اعلام شده و کتباً ابلاغ نشده است.

نخستین جلسه همفکری و بررسی مشکلات شهرستان کارون ظهر امروز با حضور مسئولان به منظور طبقه‌بندی و اولویت بندی مشکلات شهرستان کارون و ارائه راهکارهای مناسب جهت برون رفت از وضعیت موجود، نخستین جلسه همفکری و بررسی مشکلات شهرستان کارون برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کارون در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان کارون حدود جغرافیایی و سیاسی شهرستان بوده که تاکنون فقط صورت شفاهی اعلام شده و کتباً ابلاغ نشده است.

سید شبر موسوی افزود: مشکل آب شرب، قطع مکرر و کیفیت نامطلوب آب که فراگیر و در سطح استان است از دیگر مشکلات شهرستان بوده و وضعیت فاضلاب بحرانی و غیرقابل تحمل شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات بیکاری فراگیر است بیان کرد: بومی کردن اشتغال در شهرستان کارون و الزام استفاده ادارات دولتی از نیروهای بومی و استفاده از ظرفیت بالقوه این شهرستان از جمله مجتمع پرورش ماهی آزادگان که از بزرگترین مجتمع‌های خاورمیانه است، می‌تواند کارگشای برخی مشکلات باشد.

عباس حزبه پوران دیگر عضو شورای اسلامی شهر کوت عبدالله گفت: پیگیری‌های مجدانه‌ای برای رفع کاستی‌ها در شورای شهر کوت عبدالله آغاز شده که امید است به سرانجام برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار