تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۴۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:
اقامه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش‌های جدید است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش‌های جدید است.

حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی پیش از ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه شیفتگان ولایت شهرداری بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: مسئولیت در جامعه اسلامی بسیار مهم است و توسط ولایت فقیه مشروعیت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی مسئولان جامعه اسلامی، در درگاه خداوند متعال بسیار مورد مؤاخذه قرار خواهند گرفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، متذکر شد: مشروعیت نظام توسط ولایت فقیه است که تحقق می‌یابد و مشروعیت این ساختار توسط ولی فقیه و به امضای ولایت صورت می‌گیرد.

شفیعی در ادامه با بیان اینکه شرایط امروز با گذشته بسیار متفاوت است، گفت: هجوم رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی و القای شبهات علیه دین بسیار فراوان است به همین دلیل دفاع از دین نیازمند دقت و حساسیت بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش‌های جدید است، اظهار کرد: دشمن از هر ابزاری از جمله هنر، سینما، موسیقی و ... برای تخریب مبانی دین استفاده می‌کند، بنابراین ما نیز باید با استفاده از ابزارهای فراوانی که در اختیار داریم برای مقابله با این حرکت‌ها اقدام کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از غربت دین بکار ببریم چنانچه در طول این 36 سال علما و بزرگان به خوبی از دین دفاع کرده‌اند.

شفیعی با بیان اینکه قیام سیدالشهدا (ع) بزرگترین نسخه دفاع از دین بوده است، گفت: قیام خونین امام حسین (ع) در راستای دفاع از دین صورت گرفت و اگر دفاع از دین ضرورت نداشت این امام بزرگوار خود را فدای اسلام و تشیع نمی‌کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار