تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۴۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر خبر داد ؛
معرفی‌ اعضا هیئت‌ راهبردی پایگاه سازه‌های آبی شوشتر
مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر از معرفی اعضای جدید هیئت راهبردی پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر خبر داد و گفت: این افراد همه از دانش‌آموختگان و مرتبطین با سازه‌های آبی تاریخی شوشتر هستند.

حسین عیدانی امروز اظهار کرد: افراد انتخاب شده برای عضویت در شورای رهبردی پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر همه افرادی مطلع و متخصص در کار هستند و در راستای استفاده از مشاوره‌های آنها در زمینه‌های حقوقی، علمی و میراثی به عضویت این شورای تخصصی درآمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی به عضویت این هیئت درآمده‌اند و حکم آنها توسط رئیس سازمان ابلاغ شده است.این افراد به ترتیب افشین حیدری، حسین رایتی مقدم، فرامرز تطهیری‌مقدم، عبدالرضا پیمانی، مهرداد جوادی، سید جمال‌الدین حسینی، مجتبی رفیعی و حسین پنبه دانه هستند.

عیدانی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و تقویت هیئت راهبردی پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر می‌تواند به وضعیت امور علمی و زیربنایی پایگاه کمک کند.

سازه‌های آبی تاریخی شوشتر با نام منظومه آبی شوشتر در فهرست آثار تاریخی ثبت شده جهانی در یونسکو ثبت شده است و همه ساله بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان را به این شهر فرامی‌خواند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار