تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۳۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارگیری دومین عرشه فاز 12 پارس جنوبی
مدیر پروژه عرشه‌های فاز 12 پارس جنوبی گفت: دومین عرشه فاز 12 پارس جنوبی اوایل تیرماه بارگیری و روانه آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌شود.

مسعود رهبری امروز با تبریک به مناسبت بارگیری غرورآفرین عرشه‌های فاز 12 پارس جنوبی در خرمشهر اظهار کرد: تا 9 روز دیگر دومین عرشه نیز بارگیری خواهد شد و به سوی آب‌های خلیج فارس روانه خواهد شد

وی ادامه داد: وزن 3 هزار و 400 تنی این عرشه به روی بارج قرار خواهد گرفت و در ابتدای تیر ماه به سوی منطقه پارس جنوبی و بر روی نوار مرزی با قطر نصب خواهد شد.

مدیر پروژه عرشه‌های فاز 12 پارس جنوبی تصریح کرد: کارشناسان باید در نظر داشته باشند که از ابتدای این پروژه تاکنون برای تهیه و تأمین کالای این پروژه دچار مشکلات فراوانی بوده‌ایم و در این شرایط این پروژه عظیم را به سرانجام رسانده‌ایم.

رهبری تاکید کرد: در این راه با مشکلات زیادی رو برو بودیم و توانستیم در دوم بهمن ماه سال گذشته نخستین مشعل این پروژه را روشن کنیم و افتخاری بزرگ را برای ایران اسلامی کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما زیر ذره‌بین رقبا هستیم و باید این بار سنگین را با سربلندی به مقصد برسانیم و شاهد سرافرازی فرزندان این مرز و بوم باشیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: خرمشهر ، پارس جنوبی
:
:
:
آخرین اخبار