تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۳۴۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهقان خبر داد:
گسترش مسیرهای تجاری شوش-مرز عراق

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های گردشگری در شهرستان شوش، گفت: شهرستان شوش آماده تحول اقتصادی باشد.

قدرت الله دهقان در دیدار با فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوش اظهار کرد: طبق تدابیر اندیشیده شده به دنبال گسترش مسیرهای تجاری شهرستان شوش به سمت مرز عراق هستیم و در این خصوص اقدامات خوبی از سوی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور صورت گرفته است.

وی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوش خواست تا با تکیه بر توان مردم و استفاده از نظرات آنها زمینه پیشرفت و آبادانی شهر را فراهم کنند.

دهقان با اشاره به نقش مردم در توسعه شهر گفت: اساس ساختار تشکیلات شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده از توان مردم و مدیریت مردم بر مردم است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از شهرستان شوش به عنوان قطب مهم گردشگری استان یاد کرد و افزود: باید از این پتانسیل در زمینه آبادانی شهرستان به خوبی استفاده شود.

 رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش نیز در این دیدار بر تعامل هرچه بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر شوش تاکید کرد و گفت: شوراهای اسلامی باید در جهت رفاه و آسایش مردم از تمام توان خود استفاده کنند و در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان شوش وجود دارد باید قابلیت ها و توانمندی های این شهر به نحو چشم گیری به مردم نمایش داده شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار