تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۶۲۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت روز جهانی ارتباطات صورت گرفت ؛
افتتاح 383 طرح مخابراتی در خوزستان
به مناسبت روز جهانی ارتباطات، 383 طرح مخابراتی در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح 383 طرح مخابراتی که روز گذشته در سالن همایش شرکت مخابرات خوزستان برگزار شد، عبدالعظیم قنبریان معاون شبکه شرکت مخابرات ایران، آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ناصر سودانی، شکرخدا موسوی و سیدشریف حسینی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

برای اجرای 383 پروژه مخابراتی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات روز گذشته به بهره‌برداری رسید، بیش از 99 میلیارد تومان هزینه شده است.

پروژه‌های افتتاح شده شامل 48 سایت و 60 دفتر روستایی در مناطق دورافتاده روستایی و افتتاح چندین سایت جدید باند 900 و اجرای یک‌هزار و 460 کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف استان خوزستان بود.

مشترکان همراه اول در خوزستان به 3 میلیون نفر رسیدند

مدﯾرعامل ﺷرکت مخابرات خوزستان در آیین افتتاح 383 طرح مخابراتی که در سالن همایش مخابرات خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که نسل قدیم سوئیچ‌های مخابراتی را با نسل جدید جایگزین کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

کریم آرﻣﺎت ادامه داد: بیش از 3 میلیون سیم کارت همراه اول در استان در دست مشترکان است و از آن استفاده می‌کنند که خدمات دهی به این تعداد مشترک ناشی از روحیه تلاشگر کارکنان عرصه مخابراتی خوزستان است.

مدﯾرﻋﺎمل ﺷرکت مخابرات خوزستان اضافه کرد: با پروژه‌هایی که در 6 ماه آینده در استان انجام خواهد شد وضعیت مخابرات استان مطلوب‌تر از قبل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت مخابرات خوزستان جلب رضایت مردم و مشترکان است ادامه داد: ارزش مردم ما بالاتر از همه چیز است و امیدواریم با خدماتی به روز و بهتر در استان امکان بهره‌مندی مطلوب‌تر از وسایل ارتباطی بیش از پیش فراهم شود.

آرمات بیان کرد: امروز 383 پروژه با هزینه بیش از 99 میلیارد تومان در خوزستان افتتاح خواهد شد که تعدادی از آنها در مناطق و روستاهای دور افتاده استان است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با افتتاح این پروژه‌ها خدمات رسانی به مردم بیش از پیش افزایش یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار