تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۶۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حفاری تونل قطارشهری اهواز متوقف شد
حفاري تونل متروي اهواز از چهار روز پيش متوقف شده است / بر اساس قرارداد منعقد شده با شركت سازنده دستگاه‌هاي حفار (TBM)، نصب و راه‌اندازي دستگاه و همچنين حفاري 750 متر ابتداي تونل بر عهده اين شركت است؛ مراحل نصب و راه‌اندازي نخستين دستگاه حفار بدون هيچ مشكلي انجام شد، ولي اكنون شرايط خاص بافت زمين در اهواز حفاري را با مشكل مواجه كرده است
مدير پروژه قطار شهري اهواز گفت: حفاري تونل متروي اهواز از چهار روز پيش متوقف شده است.

به گزارش خوز نیوز به نقل از ایسنا، بهرام محسني اظهار كرد: بافت زمين در اهواز از 2 فاز متفاوت سخت و نرم تشكيل شده و همين موضوع عمليات حفاري تونل را با مشكل مواجه كرده است.

http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/13893/829.jpg

وي افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده با شركت سازنده دستگاه‌هاي حفار (TBM)، نصب و راه‌اندازي دستگاه و همچنين حفاري 750 متر ابتداي تونل بر عهده اين شركت است؛ مراحل نصب و راه‌اندازي نخستين دستگاه حفار بدون هيچ مشكلي انجام شد، ولي اكنون شرايط خاص بافت زمين در اهواز حفاري را با مشكل مواجه كرده است.
 
محسني تصريح كرد: در روزهاي گذشته تماس‌هايي با شركت سازنده دستگاه‌هاي حفار برقرار شده و در روزهاي آينده كارشناسان و مديران اين شركت براي بررسي مشكل وارد اهواز مي‌شوند.

مدير پروژه قطار شهري اهواز با اشاره به پايان عمليات مونتاژ دستگاه حفار دوم، خاطرنشان كرد:‌ عمليات حفاري دستگاه حفار دوم به پايان رسيده و اكنون در حال تست و انجام آزمايش‌هاي اوليه بر روي اين دستگاه هستيم.

http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/13902/17691.jpg
:
:
:
آخرین اخبار