تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۲۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با دفاتر پستی متخلف برخورد می‌شود
رییس اداره مشترکین همراه اول شرکت مخابرات خوزستان گفت: در صورت مراجعه مشترکان و شکایات از دفاتر پستی، مشکل پیگیری و با دفاتر پستی متخلف برخورد می‌شود.

محمدعلی بهداروندی اظهارکرد: اگر سیم کارت مشترکی با مشکلاتی چون قطع و وصل شدن و خارج از شبکه بودن مواجه شود، دفاتر پستی حق ندارند از مشترکان هزینه‌ای دریافت کنند.

وی افزود: نرخ‌نامه تمام دفاتر پستی اعلام شده است و خارج از آن هرگونه تخلفی پیگرد قانونی دارد.

رییس اداره مشترکین همراه اول شرکت مخابرات خوزستان تصریح‌کرد: همان‌گونه که ممکن است در هر جایی تخلف صورت گیرد، در دفاتر پستی نیز این امکان وجود دارد. مشترکان باید توجه داشته باشند در صورت تخلف به مخابرات مراجعه کرده تا جلوی تخلف گرفته شود.

بهداروندی تاکیدکرد: در صورتی که مشترکی به دلیل مشکل سیم‌کارت خود به دفاتر پستی هزینه پرداخته است، باید به مخابرات مراجعه کند تا جلوی تخلف دفتر پستی گرفته شود. شکایت از دفتر پستی به صورت مکتوب صورت می‌گیرد و تا زمانی که مشترک شاکی به صورت مکتوب رضایت ندهد با دفتر پستی برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: بهتر است مشترکین، قبوض تلفن خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند تا تخلفی صورد نگیرد.

رییس اداره مشترکین تلفن همراه اول شرکت مخابرات خوزستان عنوان‌کرد: شماره تلفن واحد نظارت مخابرات 3993495 و 3993488 است. مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری و یا به‌صورت حضوری شکایت خود را مطرح کنند. همچنین با تماس با شماره‌های 9990 و 09129990 به صورت آنلاین و 24 ساعته در خصوص قطع و وصل شدن سیم کارت خود مشاوره رایگان دریافت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار