تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی تقوی به تیم ملی بازگشت
دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان می‌گوید قصد دارد از این به بعد فقط به کشتی‌ گرفتن فکر کند و کاری به مسائل حاشیه‌ای نداشته باشد.
مهدی تقوی که پس از رقابت‌های جهانی مجارستان در اردوی تیم ملی حاضر نشده بود و در چند روز گذشته با حضور مجددش در خانه کشتی، دوباره به تمرین‌های تیم ملی بازگشته است، اظهار کرد: پس از برطرف شدن مشکلات درسی و خانوادگی‌ام، به کشتی بازگشتم، به خاطر رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک، در خانواده حضور نداشتم و مشکلاتی برایم به وجود آمده بود اما حالا بعد از برطرف کردن مشکلاتم تصمیم گرفتم با حضور در اردوی تیم ملی، فقط به کشتی‌گرفتن فکر کنم.

او در واکنش به این مسئله که نامش در بین نفرات حاضر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیست، گفت: مهم نیست که اسمم در بین نفرات انتخابی نیست. من فعلا فقط به تمرین کردن و کشتی گرفتن فکر می‌کنم. درباره حضور در انتخابی هم به خاطر اینکه در اردوهای تیم ملی شرکت نداشته‌ام، صحبتی نکردم. به خاطر اینکه هنوز وزنم مشخص نیست و شرایط تمرینی‌ام را نمی‌دانم، بهتر است فعلا درباره این مسائل فکر نکنم و فقط به فکر تمرین کردن و کشتی گرفتن باشم.

تقوی درباره جلسه‌اش با رسول خادم بیان کرد: با آقای خادم جلسه داشتم و او پرسید که در این مدت چه می‌کردم و آیا تمرین داشته‌ام یا نه؟ من هم گفتم که سرگرم درس و خانواده بودم و تمرین‌های جدی نداشته‌ام. قرار شد با حضور در اردوهای تیم ملی با جدیت به تمرین‌های خود ادامه دهم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد در سال‌های 2009 و 2011 در پایان اظهار کرد: درست است که شاید امسال نتوانم در رقابت‌های انتخابی و مسابقه‌های جهانی حضور داشته باشم اما کادر فنی در هر جایی که صلاح بداند کشتی می‌گیرم. وقتی به اردو آمده‌ام معنی‌اش این است که برای آینده برنامه دارم و قطعا برای رقابت‌های جهانی سال بعد و همچنین بازی‌های المپیک برنامه‌ریزی مناسبی خواهم کرد و امیدوارم به نتیجه برسم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار