تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۱۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبر تکمیلی: ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران
یک استاد فیزیک دیگر در تهران ترور شد.

به گزارش خبرآنلاین، 11 آذر 89 بود که به دنبال ترور دو دانشمند هسته ای کشورمان،کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مسئولان مربوطه نشست هایی را برگزار کرد که ماحصل آن مشخص شدن دست داشتن سرویس های جاسوسی صهونیست ها در این تروها بود.

در ادامه نیز 262 نماینده مجلس در این زمینه پای بیاینه ای را امضا کردند که خواستار حفاظت جدی تر از جان دانشمندان ایرانی می شدند  و به فاصله  9 روز  در زمانی که وزیر کشور  به شهرستان شهریار سفر کرده بود از تمهیدات این وزارتخانه برای حفاظت از دانشمندان هسته ای خبر داد  و گفت:"برنامه ریزی های جدیدی برای حفاظت از جان دانشمندان و متخصصان طراحی کرده ایم."برنامه ریزی هایی که به نظر می رسد در عمل موفقیت آمیز نبوده است.»بنا بر اخبار مخابره شده  ترور دانشمند اخیرنیز در جلوی منزل مسکونی وی  انجام شده است.

بازخوانی اظهارات جان ساورز رییس MI6 در تشریح برنامه های غرب علیه برنامه هسته ایران گفته بود:«فعالیت های دیپلماتیک برای جلوگیری از دستیابی ایران به تجهیزات هسته ای ایران کافی نیست نشان می دهد تلاش برای متوقف کردن  فعالیتهای صلح آمیز هسته ای ایران ظاهرا برای  طرف غربی از هر طریقی حاصل شود، مهمترین هدف است.»

جوان آنلاین نوشت:

یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشور بعد از ظهر امروز هنگام خروج از منزل خود ترور شد. 

بعد از ظهر امروز در ساعت 16:30 یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان هنگام خروج از منزل خود به دست عواملی ناشناس که سوار بر یک موتور سیکلت بودند به شهادت رسید.

 

جام جم آنلاین نوشت:

این حادثه در خیابان بنی‌هاشم خیابان خادم رضائیان رخ داده است و گفته می‌شود عامل جنایت با شلیک گلوله مرتکب این جنایت شده است.

 

ایسنا نیز نوشت:

ساعاتی پیش فردی که گفته می‌شود یکی از متخصصان مرتبط با سازمان انرژی‌ هسته‌یی کشور بوده است، به ضرب گلوله فرد یا افرادی ناشناس در تهران به قتل رسید. 

در پی وقوع این حادثه بازپرس کشیک قتل پایتخت در صحنه جنایت حضور یافت و تحقیقات خود را آغاز کرد. 

بر اساس گزارشات اعلام شده این شخص دکترای فیزیک داشته و استاد دانشگاه بوده است. 

 

مهر نوشت:

استاد فیزیک و دانشمند هسته‌ای کشورمان ساعتی پیش در خیابان بنی هاشم مقابل منزلش ترور شد.

یک منبع آگاه در پلیس تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید اینکه این دانشمند هسته ای در مقابل منزلش ترور شده است اعلام کرد همسر این دانشمند نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات برای شناسایی عوامل این ترور که سوار بر موتور سیکلت بوده اند آغاز شده است. 

 

ایسنا نوشت:

جزئیات بیشتر از ترور یک استاد فیزیک؛

«داریوش رضایی» به ضرب گلوله یک موتورسوار به‌قتل رسیده است     

ساعاتی پیش فردی که گفته می‌شود یکی از متخصصان مرتبط با سازمان انرژی‌ هسته‌یی کشور بوده است، به ضرب گلوله در مقابل منزل خود در تهران به قتل رسید. 

«داریوش رضایی» 35 ساله به ضرب گلوله یک موتورسوار در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم‌رضائیان به قتل رسیده است. 

در پی وقوع این حادثه بازپرس کشیک قتل پایتخت در صحنه جنایت حضور یافت و دستورات لازم را جها شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان جنایت صادر کرد. 

تا لحظه ارسال این خبر هیچ مظنونی شناسایی و بازداشت نشده است. 

بر اساس گزارشات اعلام شده این شخص دکترای فیزیک داشته و استاد دانشگاه بوده است.

:
:
:
آخرین اخبار