تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۶۰۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعزیرات حکومتی ماهشهر خبر داد ؛
توقیف لنج حامل 10 تن کالای قاچاق در ماهشهر
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر از محکومیت 23 میلیارد ریالی یک لنج حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

علی‌قلی پارسا امروز اظهار داشت: مأموران پایگاه دریابانی شهرستان بندر ماهشهر حین گشت‌زنی در آبراه خلیج فارس یک لنج حامل بیش از 10 تن انواع کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: این لنج حامل کالاهایی نظیر لوازم خانگی، لوازم آرایشی، البسه، ماهواره و متعلقات آن، لاستیک خودرو، گوشی تلفن همراه و ... بود که ارزش این کالاها حدود 3.2 میلیارد تومان برآورد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر افزود: در این ارتباط نیز دو متهم به نام‌های ع.ج و م.خ دستگیر شدند.

پارسا اذعان داشت: با بررسی محتویات پرونده و بازجویی از متهمان، رأی نهایی در این ارتباط صادر و کالاهای قاچاق موجود در این لنج به نفع دولت ضبط و متهم اصلی پرونده به پرداخت مبلغ 23 میلیارد و 589 میلیون و 331 هزار و 948 ریال تعزیر شد.

وی در ادامه بیشترین آمار شکایات در شهرستان بندر ماهشهر را در رابطه با بحث خدمات اعم از تعمیرکاران ماشین‌آلات، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و کارهای تعمیراتی دانست که فاقد نرخنامه هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین آمار پرونده‌های ارسالی به این اداره در زمینه عدم درج قیمت، گران‌فروشی و کم‌فروشی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر همچنین عرضه خارج از شبکه سوخت را یکی از عمده پرونده‌های تشکیل شده در این اداره عنوان کرد و افزود: به دلیل همجواری شهرستان بندر ماهشهر با مرزهای آبی، حجم پرونده‌های قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه آن، حجم زیادی از پرونده‌های تشکیل شده در این اداره را به خود اختصاص داده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار