تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک خبر داد ؛
افزایش 25 درصدی بودجه شهرداری اندیمشک
شهردار اندیمشک گفت: بودجه سال 93 شهرداری اندیمشک در همه حوزه‌ها نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

محمد شریفی‌مقدم امروز  اظهار داشت: بودجه سال جاری این شهرداری 150 میلیارد و 900 میلیون ریال است که این اعتبار در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری هزینه خواهد شد.

وی افزود: همچنین اعتبار پیش بینی شده پروژه‌های عمرانی سال جاری این شهرداری 64 میلیارد ریال است که جهت انجام کارهای عمرانی جاری شهرداری در سطح شهر هزینه خواهد شد.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: یکی از مطالبات مردم در سطح شهر ترمیم آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است که در همین راستا در یک برنامه‌ریزی منسجم و با بیش از 200 تن آسفالت توانستیم که بخش زیادی از معابر شهری را ترمیم کنیم که البته این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

شریفی‌مقدم اذعان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 93 و  در زمینه مدیریت جهادی با همکاری شورای شهر و در یک طرح کوتاه مدت برای حل مشکلات شهری در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی کرده‌ایم که نتایج آن را شهروندان در این سال  جاری مشاهده خواهند کرد.

این مسئول تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 10 هزار نفر در سه کمپ نوروزی این شهرداری اسکان داده شدند که جا دارد از تلاش‌ها و زحمات اعضای ستاد خدمات سفر شهرداری و همکاری سایر دستگاه‌ها در جهت خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور قدردانی کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار