تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۰۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان:
با شکست استقلال جشن قهرمانی می‌گیریم
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با شکست استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز می‌توانیم جشن قهرمان بگیریم.

مهدی نوری امروز در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل بنیاد کار ازبکستان اظهار کرد: بنیادکار، آن تیم قدرتمند سال‌های قبل نبود.

وی افزود: ما می‌توانستیم آنها را در زمین خودشان هم شکست دهیم اما دیدید که در وقت‌های اضافه گل خوردیم تا بازی با تساوی به پایان برسد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه در دیدار برگشت موفق شدیم ‌آنها را شکست دهیم و وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب خط دفاعی فولاد خوزستان و دریافت تنها یک گل در جریان مسابقه در نیم فصل دوم عنوان کرد: آمار همه چیز را نشان می‌دهد.

نوری ادامه داد: وقتی این ‌آمار خوب در تیم ما وجود دارد تنها نشان‌دهنده عملکرد خوب خط دفاع و گلر نیست.

وی بیان کرد: هافبک‌ها و مهاجمان نیز آنقدر خوب عمل کردند که تیم به این ثبات عمل رسیده است، امیدوارم این عملکرد را در دو بازی آینده ادامه دهیم تا به امید خدا قهرمان شویم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: فکر می‌کنم صعود ما در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله دوم قطعی است.

وی گفت: بازی با الجیش در اهواز برگزار می‌شود و الفتح عربستان نیز تیمی نیست که بتواند ما را متوقف کند، البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما کار سختی برای صعود نداریم.

نوری با تأکید بر اینکه کار دشواری مقابل استقلال در پیش دارند، عنوان کرد: استقلال همه چیز را از دست داده و برای کسب پیروزی به میدان می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: آنها همیشه تیم خوبی هستند، ما در این دیدار از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم و اگر پیروز شویم کارمان برای قهرمانی آسان می‌شود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: همه تلاشمان را در دو مسابقه آینده انجام می‌دهیم تا به مقام قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید تیم به قهرمانی برسد، اظهار کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست در دو سالی که در فولاد خوزستان هستم می‌بینم که چقدر تلاش می‌شود تا تیم به موفقیت برسد.

نوری با بیان اینکه در راستای رسیدن به هدفمان به حمایت هواداران امیدواریم، افزود: با پیروزی مقابل استقلال و گسترش فولاد جام را به اهواز می‌آوریم و هواداران را خوشحال می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار