تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۶۰۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظارت‌برساختمان‌های‌درحال‌احداث‌توسط‌استاندارد
کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: بازرسی سرزده و بررسی مواد و مصالح ساختمانی بکار رفته در ساختمان های در حال احداث در استان در دست اقدام است.

مهدی کردانی اظهارداشت: این اقدام با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین این اداره کل با سازمان نظام مهندسی و گزارشات رسیده از سوی کمیته کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا، در نیمه دوم پارسال 48 مورد بازرسی صورت گرفت که متاسفانه تعدادی از ساختمان ها به علت استفاده از مصالح غیراستاندارد توقیف و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

کردانی تصریح کرد: در این خصوص 25 جلسه مختلف در زمینه کنترل مصالح ساختمانی در استان با ادارات، سازمان ها و اتحادیه های مرتبط برگزار شده است.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از انبوه سازان درخواست کرد قبل از خرید این محصولات از داشتن نشان استاندارد محصولات خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

وی ادامه داد: آخرین فهرست پروانه های استاندارد معتبر تولیدکنندگان مصالح ساختمانی استان در وب سایت اداره کل استاندارد خوزستان به آدرس http://khz.isiri.org در دسترس عموم می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار