تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۹۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک خبر داد ؛
راه‌اندازی 4ایستگاه دوست‌دار کودک دراندیمشک
سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: 4 ایستگاه دوست‌دار کودک در کنار پست‌های امدادی این جمعیت در اندیمشک راه‌اندازی شد.

علی قلاوند امروز اظهار کرد: این ایستگاه‌ها به منظور آشنایی نونهالان و کودکان با فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی جمعیت هلال احمر در ورودی شهرستان و کمپ‌های نوروزی راه‌اندازی شده‌اند.

وی افزود: در این ایستگاه‌ها کودکان مسافران نوروزی با کمک مربیان جمعیت هلال احمر آموزش‌های امدادی و فرهنگی را متناسب با سن خود فرا می‌گیرند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک با بیان اینکه سفرهای نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای آموزش کودکان است تصریح کرد: فراهم نمودن شرایط مطلوب برای کودکان علاوه بر تاثیرگذاری بر روحیه آنان و باعث ثبت خاطرات خوب در ذهن آنان شده و این امر پیامد‌های مثبت فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: از شروع تعطیلات سال نو همه نیروهای این جمعیت در شهرستان با بسیج همه امکانات تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور را به کار بسته‌اند.

در نوروز 92 بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر از طریق مبادی ورودی این شهرستان به منظور بازدید از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس و جاذبه‌های تفریحی، گردشگری، طبیعی و اماکن زیارتی وارد استان خوزستان شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار