تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۹۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
صعودرویایی منچستر بادرخشش فان‌پرسی
تیم های منچستریونایتد انگلیس و بروسیا دورتموند آلمان با برتری در مجموع دو دیدار به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

صعودرویایی منچستر بادرخشش فان‌پرسیبه ؛ مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام دو دیدار به پایان رسید و در پایان دو تیم منچستر یونایتد و بروسیا دورتموند به جمع هشت تیم برتر راه یافتند.

در مهمترین دیدار منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با درخشش "روبین فان پرسی" المپیاکوس یونان را 3-0 شکست داد تا علاوه بر انتقام شکست 2-0 دور رفت، در مجموع به برتری 3-2 برسد و صعود کند. فان پرسی در دقایق 25(پنالتی)، 45 و 52 گل های منچستر را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار بروسیا دورتموند آلمان برابر زنیت سن پترزبورگ با نتیجه 2-1 شکست خورد اما با توجه به پیروزی 4-2 در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 5-4 به پیروزی رسید و به جمع 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی پیوست.

گل های زنیت را "هالک" مهاجم برزیلی در دقیقه 16 و "سالومون روندون" در دقیقه 73 به ثمر رساندند. "سباستین کهل" هم در دقیقه 38 تک گل دورتموند را به ثمر رساند.

پیش از این نیز سه تیم اسپانیایی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به همراه چلسی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بودند. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه انجام می شود.
:
:
:
آخرین اخبار