تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در چهارشنبه سوری ؛
3 خانه مسکونی در خوزستان طعمه حریق شد
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در آتش بازی های  چهارشنبه سوری و انفجار مواد محترقه درخوزستان سه باب منزل مسکونی به کلی طعمه حریق شدند.

سید محمد صالحی با اشاره به سوختگی شدید چهار تن در چهارشنبه سوری افزود: در نتیجه استفاده از مواد محترقه توسط ساکنان منازلی در دو شهر اندیمشک و اهواز، سه باب منزل مسکونی به کلی دچار حریق شده و دو دستگاه خودروی آنان نیز در آتش سوخت.

وی گفت: در بررسی های ماموران اعزامی مشخص شد در حادثه نخست که در یک مجتمع مسکونی در اهواز اتفاق افتاد در پی حریق یک دستگاه خودوری سواری ال 90 و انفجار آن در مجتمع مسکونی، شعله های آتش به دو واحد آپارتمانی سرایت و با ایجاد خسارت کلی به هر دو منزل، موجب سوختگی شدید یکی از ساکنان مجتمع شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: دومین حادثه نیز در شهرستان اندیمشک اتفاق افتاد و سه جوان حدودا 20 ساله که در حال ساخت حدود پنج کیلوگرم مواد محترقه دست ساز بودند با انفجار ناگهانی این مواد روبرو شده که در همین رابطه ضمن سوختگی شدید و ایجاد جراحتهای جدی ناشی از انفجار به هر سه نفر، باعث آتش سوزی کامل منزل و یک دستگاه سواری پراید نیز شدند.

وی افزود: آسیب دیدگان حوادث یاد شده به مرکز شفای طالقانی اهواز منتقل شدند که حال دو تن از مجروحان حادثه اندیمشک بسیار وخیم گزارش شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار