تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۸۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در روز ملی راهیان نور انجام می‌شود ؛
دیدار مردم اهواز با خانواده شهید صیادنژاد
برادر سردار شهید سید طاهر موسوی از دیدار مردم و جوانان اهوازی با خانواده شهید علیرضا صیاد‌نژاد در هفته جاری خبر داد.

سید عباس موسوی امروز اظهار کرد: همزمان با روز ملی راهیان نور اهوازی‌ها به دیدار خانواده شهید علی رضا صیاد‌نژاد می‌روند.

وی افزود: به منظور تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و صبر و استقامت آن‌ها، مردم اهواز به دیدار خانواده شهید علیرضا صیاد‌نژاد خواهند رفت.

برادر سردار شهید سید طاهر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، مردم و جوانان اهوازی با خانواده شهید علیرضا صیاد‌نژاد روز سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه ساعت 19 و 30 دقیقه دیدار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار جمعی از مردم اهواز در منزل شهید علیرضا صیاد‌نژاد حضور می‌یابند و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

مسئول هیئت رهروان شهدای خوزستان در ادامه به بیان برنامه‌های دیدار مردم اهواز با خانواده شهید علیرضا صیاد‌نژاد اشاره کرد و گفت: این برنامه در کوی گلستان، کوی بوستان، بوستان 4، بین خیابان‌های آبان و آذر در منزل شهید انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در دیدار مردم و جوانان اهوازی با خانواده شهید علی رضا صیاد‌نژاد، شمه‌ای از زندگی این شهید گرامی توسط خانواده و همرزمانش بیان خواهد شد، همچنین در این برنامه گوشه‌ای از خاطرات زندگی شهید نیز، برای حاضران بازگو می‌شود.

به گفته موسوی، همچنین در این دیدار زیارت عاشورای حسینی به یاد شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید علیرضا صیاد‌نژاد توسط مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) قرائت خواهد شد.

برادر سردار شهید سید طاهر موسوی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های دیدار مردم اهواز با خانواده شهید علیرضا صیاد‌نژاد سخنرانی یکی از روحانیون خوزستانی است و در پایان برنامه نیز از این خانواده شهید تجلیل خواهد شد.



وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دیگر هیئت رهروان شهدای خوزستان پرداخت و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر هفته با یک خانواده شهید دیدار می‌کنیم و سر زدن به جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های این هیئت است.

موسوی اضافه کرد: سعی کردیم در برنامه‌های دیدار با خانواده‌های شهدا، از روحانیون مختلف استفاده شود تا شرکت کنندگان در این محفل نورانی هر هفته مطالب جدیدی بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اهواز با یکی از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس به نام آقای کاظم فلاحی همزمان با سالروز عملیات والفجر 8 دیدار کردند.

برادر سردار شهید سید طاهر موسوی اضافه کرد: در دیدار با این رزمنده دلیر دوران دفاع مقدس جمعی از مردم اهواز در منزل وی حضور یافتند و از این جانباز اهوازی تجلیل کردند.

وی بیان کرد: این دیدار در شهرک دانشگاه اهواز خیابان هشت دانشجو انجام و گوشه‌ای از خاطرات رزمنده دلیر دوران دفاع مقدس و جانباز 70 درصد جناب آقای کاظم فلاحی بازگو ‌شد.

موسوی یادآور شد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اهوازی‌ها با خانواده شهید سیروس اصلاحی نیز دیدار کردند که در این دیدار جمعی از مردم اهواز حضور داشتند.

به گفته وی، همچنین به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات خیبر مردم اهواز به دیدار خانواده شهید عبدالرضا شجرات از شهدای دفاع مقدس رفتند و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اهوازی‌ها با خانواده سردار شهید سید احمد موسوی کربلایی از جانبازان شهیدی که سال گذشته به همرزمانش پیوست دیدار ‌کردند.

شهید علیرضا صیاد‌نژاد در 23 فروردین ماه سال 1344 دیده به جهان گشود و در تاریخ 5 خرداد سال 1361 در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به شهادت رسید.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهید ، شهید صیادنژاد
:
:
:
آخرین اخبار