تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۸۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزيع بسته‌هاي نوروزي ميان نيازمندان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برگزاری طرح ملی فرشتگان رحمت در استان به منظور کمک‌رسانی به نیازمندان خبر داد.

دکتر علی خدادادی اظهار کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت همزمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شده است. حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز تاسي از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع) و ائمه معصومین (س) در آستانه طلیعه فرخنده نوروز باستانی، طرح فرشتگان رحمت را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: این طرح به منظور مشارکت خیرین و داوطلبانه جمعیت برای تامین نیازمندی‌های خانواده‌های محروم اجرا می‌شود و برای اجرای طرح، هر ساله در آستانه عید نوروز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط خیرین و نیکوکاران داوطلب جمع آوری و در قالب بسته‌های نوروزی بین محرومان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هلال احمر با سامان‌دهی کمک‌های مردمی، بسته‌بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک های مردمی، گامی در جهت ارایه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان بر می‌دارد.

خدادای اظهار کرد: نیکوکاران می‌توانند حمایت‌های خیرخواهانه نقدی خود را به شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی شامل پوشاك، کیف، کفش، مواد بهداشتی و مواد غذایی تازه و سالم مانند برنج، روغن، حبوبات، مواد پروتئینی و دیگر اقلام مورد نیاز را برای کمک به نیازمندان به جمعیت هلال احمر استان و شهرستان‌های تابعه تحویل دهند.

وی تصریح کرد: پس از زمان جمع‌آوری، اقلام بسته‌بندی شده و در اختیار اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان بی‌سرپرست، کودکان یتیم، خانواده‌های نیازمند، افراد مستمند در مناطق محروم و دور افتاده و روستاها و همچنین بیماران صعب العلاج و نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: حمایت از زنان و خانواده های بی‌سرپرست و نیازمند و همچنین تامین هزینه‌های ضروری آنان از اهداف عمده طرح فرشتگان رحمت است که اعضا با شناسایی خانواده‌های بی بضاعت و تهیه اقلام ضروری آنها اقدام به توزیع اقلام می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار