تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سیزدهمین دوره
ملی حفاری اهواز فاتح معتبرترین تورنمنت گلف کشور شد
سیزدهمین دوره معتبرترین تورنمنت گلف کشور با پیروزی تیم ملی حفاری اهواز خاتمه یافت.

در مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور در بخش تیمی ملی حفاری با 445 ضربه اول، تیم پرسپولیس مسجدسلیمان با 448 ضربه دوم و نفت مسجدسلیمان با 449 ضربه سوم شد.

در بخش انفرادی نیز با وجود اینکه امید زیادی می‌رفت تیم نفت مسجدسلیمان قهرمان بلامنازع لیگ برتر گلف قهرمان شود ولی بازهم سجاد کرم‌پور از ملی حفاری بود که با 144 ضربه در این بخش قهرمان شد.

سعید براتی و فریدون قنبریان گلف‌بازان نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس مسجدسلیمان نیز با 145 ضربه 149 در رده‌های دوم و سوم این بخش قرار گرفتند.

دراین مسابقات که طی دو روز اخیر به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد 52 گلف باز از 13 تیم سراسرکشور شرکت داشت.

در خاتمه این رقابت‌ها جوایز تیم‌ها و نفرات برتر توسط کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف، محمدرضا نداف‌پور دبیر این فدراسیون، بهمن حسین‌پور معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری و برادر مرحوم شهباز حسین پور و رئیس هیئت گلف خوزستان اهدا شد.

طی 13 دوره پیشین این تورنمنت معتبر، تیم نفت مسجدسلیمان که سابقه‌ای درخشان در لیگ برتر دارد و قدرت بلامنازع این ورزش محسوب شده، توانسته است 11 دوره عنوان قهرمانی و یک دوره عنوان نایب قهرمانی این مسابقات معتبر را از آن خود کند.

این مسابقات اسفند ماه هر سال به‌منظور گرامیداشت یاد و نام مرحوم شهباز حسین‌پور گلف‌باز شهیر کشورمان به میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار