تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۸۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
حضور 480 نجاتگر خوزستانی در طرح امداد نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از حضور 480 نجاتگر خوزستانی در طرح امداد نوروزی خبر داد.

علی خدادادی ظهر امروز در دوره بازآموزی ویژه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استانی که در بهبهان برگزار شد،‌ گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خوزستان با شرکت در دوره‌های توان‌افزایی و بازآموزی و مرور مهمترین مباحث نظری و عملی در زمینه امداد و نجات، خود را برای حضور فعال در طرح امداد نوروزی سال 93 آماده می‌کنند.

وی افزود: در این بازه هفت روزه امدادگران و نجاتگران بر دانش علمی و عملیاتی خود در زمینه امداد و نجات در حوادث می‌افزایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: 480 امدادگر و نجاتگر در این دوره‌های توان‌افزایی و بازآموزی حضور یافته و بر دانش عملیاتی خود می‌افزایند.

وی این دوره را آزمون خوبی برای مرور آموزه‌های امدادگران استان دانست و افزود: 10 نفر از مربیان مجرب و برجسته خوزستانی با نظارت نماینده سازمان امداد و نجات کشور، آموزش امدادگران را در این دوره بازآموزی بر عهده دارند.

خدادادی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی و توان‌افزایی، مواردی از قبیل طرح عملیاتی اجرای مانور میدانی، آشنایی با خودروی نجات و آمبولانس و تجهیزات مربوطه، کمک‌های اولیه، ارزیابی صحنه حادثه، دستیابی، رهاسازی و خروج مصدوم از خودروی تصادفی و حمل و انتقال مصدوم به نجاتگران آموزش داده می‌شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار