تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۸۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدال برنز آسیا برای تکواندوکار قمی
تکواندوکار قمی در ترکیب تیم تکواندو پاس قوامین ناجا موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های تکواندو قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا شد.

در حالی که با پایان چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در رشته تکواندو تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران نماینده کشورمان در راند طلایی کاپ قهرمانی را از شهرداری ورامین گرفت، سیدمحمد رفیعی تکواندوکار نامدار استان قم با تیم پاس قوامین در این رقابت‌ها سوم شد.
 
چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا با حضور 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی به مدت 2 روز در خانه تکواندو تهران برگزار شد در حالی که سیدمحمد رفیعی تکواندوکار مطرح استان قم با سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان، آسیا و میادین متعدد بین‌المللی در این رقابت‌ها همراه با تیم پاس قوامین صاحب نشان برنز شد و با دست پر از این رقابت‌ها خارج شد.
 
این در حالی است که تکواندوکاران تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد پس از پیروزی در دیدار نیمه نهایی، در مرحله فینال با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و با کسب نتیجه مساوی 3 بر 3 در زمان‌های قانونی مسابقه کار به راند طلایی کشیده شد.
 
در راند طلایی رضا حبیبی از تیم دانشگاه آزاد با یک امتیاز، بهنام بیات از تیم شهرداری ورامین را مغلوب خود کرد و بدین ترتیب دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرد و شهرداری ورامین نایب قهرمان شد.
 
در مسابقه نهایی مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 5 بر یک امید عمیدی از شهرداری ورامین را مغلوب خود کرد،‌ ابراهیم مردانی دیگر نماینده دانشگاه آزاد با نتیجه 7 بر 10 در برابر علی شاکری از شهرداری ورامین مغلوب شد.
 
همچنین داود عبدالرضایی از تیم دانشگاه آزاد در برابر محمد خمسه از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 4 بر 7 مغلوب شد، پوریا عرفانیان از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 5 بر 6 در برابر سعید رجبی از تیم دانشگاه آزاد تن به شکست داد و بازی رضا حبیبی از تیم دانشگاه آزاد و بهنام بیات از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر 4 به سود نماینده دانشگاه آزاد به اتمام رسید.
 
در نهایت اینکه در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات دو تیم پاس قوامین با حضور سیدمحمد رفیعی از قم و باختر افغانستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم پاس با پیروزی 5 بر صفر در برابر نماینده افغانستان، عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد و تیم باختر چهارم شد.
 
در دیدار رده‌بندی، حسین بیات از تیم پاس قوامین با نتیجه 8 بر 3 میروایس محمدی از تیم باختر افغانستان را مغلوب خود کرد، رضا نادری با نتیجه 9 بر 2 در برابر سید مرتضی رضوی از باختر پیروز شد و سید محمد رفیعی از تیم پاس قوامین با نتیجه 8 بر صفر علی خاوری از باختر را از پیش رو برداشت.
 
این در حالی است که نوراله خاوری به عنوان سرپرست،‌ مسعود لشگری به عنوان سرمربی، مرتضی سلطانی به عنوان مدیر فنی و جواد فریدونی و علی نعیمی به عنوان مربی، ترکیب تیم پاس قوامین را در این دوره از مسابقات تشکیل می‌دادند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار