تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۸۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور آیت‌الله حیدری برگزار شد
نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی در اهواز
نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی در اهواز با حضور آیت‌الله حیدری برگزار شد.

با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی در اهواز برگزار شد.

نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی پیش از ظهر امروز به همت روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این همایش که در تالار مهر واقع در منطقه شهر سالم برگزار شد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان نیز حضور داشت.

همچنین حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی والا از اساتید حوزه علمیه و دانشگاه نیز در نشست علمی دانشجویان و طلاب دینی با عنوان خانواده و سبک زندگی به سخنرانی پرداخت و گفت: در هیچ مکانی غیر از خانواده نمی‌توان به این حد ثواب جمع‌آوری کرد.

وی خانواده را به گلخانه تشبیه کرد و افزود: خانواده زمینه را برای مبارزه با نفس فراهم می‌سازد زیرا این موضوع نقش مهمی در شخصیت انسان در زندگی دارد.

در این نشست که حجت‌الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشت گروه سرود ولایت از شهرستان بندر امام خمینی (ره) به اجرای سرود پرداختند.

علی آلبوغبیش، مهدی ابودوله، یوسف افکنده شم، رسول زبیدی، علی جابروند کردستانی، مجتبی غبیشاوی، مجتبی زبیدی و مجتبی شانی کریمی اعضای گروه سرود ولایت سربندر هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار